![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,578
|
![]()
Etter 1. A Swiss Experience, 2 It's on, 3. DC-9 Safari gjennom Rustbeltet og 4. G&T-Expressen var det tid for nr 5 i serien med Continental fra Seattle til Houston.
Med avgang klokken 7 fra hotellet var det tidlig revelje. Inn i leiebilene og ut til SEA hvor det ble å sjekke inn. Endel av gutta fikk oppgradert seg, mens andre beholdt sine forhåndsreserverte plasser. Raskt gjennom security, men for første gang så måtte jeg også ta av meg genseren når jeg gikk gjennom og ikke bare jakken. Innom Starbucks for en Caramel Frappucino og en scones, før det etterhvert ble tid for boarding på CO166, som denne dagen skulle flys av en 737-900ER. Kom meg ombord og fant plassen min på 16A, som er den bakerste nødutgangen. Nesten fullt fly, men jeg var en av få heldige som hadde en ledig sete ved siden av. Ikke overaskende ble knyttnevetesten bestått ![]() Avgang mot sør fra et heller vått Seattle, med kom oss opp gjennom skyene, med god utsikt på toppen av vel hva som er Mt. Rainier ![]() CO serverte frokost ombord på denne flighten, som bestod av frokostblanding, muffin og en banan ![]() Dessverre var LiveTV ute av drift på denne maskinen, så satt og leste og hørte på musikk på den nesten 4 timers flyturen ned til IAH. Landet en stund før rutetid og etter å ha takset rundt hele flyplassen ble det parkering på E-gatene sammen med mange andre CO fly ![]() Så ble det å hente bagasjen og forsøke få ut leiebilene, hvilket tok lang tid og var mye frem og tilbake. Så bar det rett til Continental sin vedlikeholdsbase på IAH hvor man fikk tatt noen nære innspeksjoner av både 757 og 777 som stod inne til forskjellige sjekker. De fleste bildene taler for seg selv og er derfor bare lagt ved som vedlegg, og er sikker på at de kommer flere da jeg ikke var den eneste med kamera der. Også fikk jeg omsider fått stå inne i en GE-90 ![]() ![]() Greit å sparke litt i dekkene også for å være sikker på at kjerra holder ![]() En kjempeflott omvisning hos Continetal og etterpå bar det ut til hotellet med resten av gjengen. Ut på middag etterpå, og er man i Texas så spiser man selvsagt biff. Og jeg er heller ikke i Texas for å spise et lite kjøttstykke så gikk selvsagt for det største på menyen som var på 24oz (680 grams), dog var jeg nesten litt skuffet over at det ikke var større. Neste gang skal jeg finne et sted med 1kg biffer ![]() ![]() Tilbake til hotellet, og som vi ble "advart" med da vi sjekket inn så var det en litt alternative party som dama bak disken sa. Var vel en relativt høy (wannabe) gangsta' og boyz from the hood-faktor der i baren kan man fint si og fikk endel rare type "hvem er de"-blikk ![]() ![]() Last edited by Someone; 27-01-2010 at 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Bare topp, spes bildet i motoren..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,483
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,578
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Panser gjenfortelling av en meget hyggelig reise. Takker meget!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,816
|
![]()
Takk for en god rapport
![]() ![]() Kult bilde i GE-90'en også, forøvrig!
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oman Air Business Class MCT-BKK, Champagne breakfast | SASID | TripReports | 16 | 23-09-2012 23:44 |
Continental øker på OSL --> Continental reduserer på OSL | Martin | Flyforum | 62 | 06-04-2011 18:13 |
Julebord #2 - It's on | Someone | TripReports | 7 | 27-01-2010 17:22 |
Breakfast in America - The Julebord 2010, pt. 3 | Martin | TripReports | 4 | 24-01-2010 22:13 |
Julebord | imm | Flyforum | 171 | 14-12-2007 19:07 |