![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
I forbindelse med min ferie i USA ble noe av tiden brukt til å spotte ved Minneapolis/St. Paul International Airport. Er veldig MYE Delta og Northwest her men det er jo noe annet enn SAS og Norwegian som vi er vandt til her på berget. Har tenkt å lage to tråder pga. det ble så mange bilder. Dette er en ren Delta/NWA tråd så kommer alt av andre selskap i en annen tråd. Men bilder forteller mer enn tusen ord så over til bildene.
Nytt siden AMS bildene er at jeg har kjøpt nytt objektiv. Disse bildene er tatt med: CANON EF 70-200mm f/4.0 IS USM Fant først en plass og stå og da ble bildene slik. Er ikke kjempefan av bilder fra undersiden av fly så vi forflyttet oss til en GENIAL plass. Der du får med deg landinger på rwy 17, 12R og 12L. Og alle bevegelser på bakken nå flyene taxer til 17 og 12R. En Delta A320 lander på 12R Er du ute etter av bilder av DC-9 så finnes det nok av de på MSP. CRJ-900 kler Delta sine farger også. Svenske fly finnes også på denne siden av dammen. En CRJ i gamle NWA farger. 757-300 er laaaaang. 747 kler virkelig Delta farger. En SAAB340 som har fått Delta c/s. Nydelig 757 med fine farger og WL. Drøyt vingespenn på A330.
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! Last edited by Vede; 23-08-2009 at 14:14. Reason: La til tekst + photobucket er noe dritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() En jungeljet som passer nok et selskap sine farger bra. Eneste gris i dette albumet. En NWA i gamle farger. Ikke spesielt vakre. Med beacon! Delta sine gamle farger. Samme gris som tidligere. 757 i motlys. Mye Delta/NWA på Lindbergh terminal.
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! Last edited by Vede; 23-08-2009 at 14:14. Reason: Photobucket er noe dritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Flotte bilder!
Og jaggu har du ikke fått bilde av A320 og A330 jeg var ombord i til henholdsvis DEN og AMS i juli/august ![]()
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte greier! Ser at integreringen virkelig har tatt fart ... Delta 763 var nok ikke vanlig kost i MSP tidligere like lite som A330 i ATL ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder
![]() Har alltid vært Delta fan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg må si at det siste fargeskjemaet til NWA er virkelig flott, og det er trist at det forsvinner. Like mye som det før var nitrist, og burde vært borte for lengst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig flotte bilde!
Må si meg enig med siste taler, at siste NWA-farger er fine greier. De skiller seg ut i ellers stort sett hvite omgivelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Men enig at det er synd NWA sine farger forsvinner. De er virkelig flotte.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
woooow! Fantastisk serie!!!
![]() ![]()
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III Last edited by Halvorsn; 16-08-2009 at 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Helt supre bilder ja!
Likte spesielt godt 753 maskinen! Lang, slank og NWs livery er faktisk ganske pent! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Masse flotte bilder her ja,..
744 i Delta-livery er lekkert ! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Virkelig fin serie fra litt mer "eksotiske" himmelstrøk om man kan kalle det det.
Forholdsvis mange "ikke amerikanske" flytyper i amerikanske selskaper ![]() MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
nwa A330 ser bare sykt bra ut!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var rett å slett vakkert Stian!! mange maskiner her, gøy å se Saab 340 som delta
![]() Det er noe med Delta 737-700 serien som jeg synes er grise fin.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For noen bilder!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for kommentarer folkens. Setter pris på det.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da har jeg lastet opp bildene et annet sted fordi de ikke viste lenger når de låg på photobucket.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
kjempefine bilder - imponerende hvor fort Delta maler om nwa maskinene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange vakre bilder her! Kjekt med bilder fra andre steder i verden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diverse selskaper på Minneapolis/St. Paul MSP 07.07-08.07.09 | Vede | Bilder & foto | 12 | 27-08-2009 17:20 |
Spotting på Minneapolis/St. Paul 26. Juli | Vede | Bilder & foto | 7 | 10-08-2007 23:54 |
Spotting på Minneapolis/St. Paul 26. Juli | Vede | Bilder & foto | 3 | 09-08-2007 09:45 |
Spotting på Minneapolis/St. Paul 26. Juli | Vede | Bilder & foto | 3 | 09-08-2007 00:18 |
Spotting på Minneapolis/St. Paul | Vede | Flyforum | 1 | 30-06-2007 03:14 |