![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
http://www.wctrib.com/event/article/...31/group/News/
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Ikke bra at slikt skjer! Quote:
![]() Dag
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg kan love deg at du hadde faatt en telefon fra meg midt paa natta dersom jeg hadde vaert ombord i denne kjerra...
![]() ![]() Jeg skjoenner ikke at ingen insisterte paa aa forlate skuta. Det hadde jeg gjort under en time etter landing selv om skippern hadde nekta |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hmmm - det var da et merkelig sted å ringe om du satt fast i et fly. Viktig å ta riktig person Tommy...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Tullballeriet hos paranoide amerikanere vil ingen ende ta....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bang on!
![]()
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Ikkenoe med paranoia aa gjoere i det hele tatt. Her er det ansvarsfraskrivelse over hele linja og ingen som ville/turde/gadd ta ansvar ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er det slik å forstå at hvis paxen var sluppet i land, så ville de ikke kunnet gå ombord igjen fordi det var ingen til å jobbe i sikkerhetskontrollen? Burde de ikke kunne gått i land i "sterilt" område siden de kommer fra en annen innenlands destinasjon?
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Naar TSA er gaatt hjem, er ikke det sterile omraadet sterilt. Tror at det var ett av 'problemene'. Men det stoerste problemet var at ingen der ville ha noe med kjerra aa gjoere ..
Men hadde vaert noen der som ville loese dette, hadde det ikke vaert noe problem aa ta dem opp i gateomraadet, sette opp noen tausperringer og bestille pizza og brus. Alt det kreves er at noen tar seg av oppsyn og organsisering. Maskinen var uansett paa en diversion airport, og da gjelder det litt andre sikkerhetsregler, men det var det tydeligvis heller ingen som visste ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...og det landet en Delta Connection maskin etter CO, passasjerene fra delat gikk i land og ble fraktet med buss til MSP - en droey times bussreise - saa det er som LN-MOW skriver ingen som kunne ta en avgjoerelse.....
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Ny informasjon paa denne historien; Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er bare helt hårreisende. Da lar ikke folk sitte fengslet i et fly i 6 timer bare fordi sikkerhetsfolka har gått for dagen. Da sørger du for at de eller politiet stiller opp. Eller du gir blaffen i reglene.
Glad jeg aldri har opplevd slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I USA er det ikke "bare bare" å gi blaffen i reglene, og faren for å miste sertifikat og jobb er så stor at man er uhyre varsom med å gjøre noe uten tillatelse fra "proper authority". Og finner man ikke den, blir det som her, at man blir sittende. Idiotisk, men slik blir det når samfunnet blir overregulert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Embraer 135/145 hos Expressjet (United) | 737-405 | Reiseforum | 5 | 02-02-2014 20:19 |
TRD BMI Regional ERJ145 - 5.Juli | Trdfly | Spotteralerts | 1 | 04-07-2013 13:14 |
Piloter holdt igjen flyet i 2 timer | ENGM 911 | Flyforum | 1 | 15-01-2011 14:19 |
Swiss ERJ145 av rullebanen i Stuttgart | CK | Flyforum | 3 | 27-01-2006 14:42 |