![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da kommer bildene av min tur med Dakota Norway sin nydelige DC3, LN-WND, som jeg hadde under Flydagen på Kjeller.
Forelskelse ved første møte med denne skikkelige gamle dama, som ble bygget i 1946 og som flyr ennda! Utrolig god jobb teamet bak Dakota Norway, har brukt på å få flyet i stand, å at den ennda flyr, og forhåpentligvis blir å fly i ennda noen år!! All Heder og ære går til dem! Denne var en fryd å fly med, å anbefaler alle som har mulighet til å ta en tur med dama, mens hun ennda flyr! Anbefales på det Sterkeste! Disse bildene er og uredigerte rett fra kameraet. LN-WND, er så lekker her hun står og glinser i sola! ![]() Ikke noe digitalt i denne fruen nei! ![]() Like etter avgang fra Kjeller ![]() Skikkelig Godlyder fra denne damen her ja! Fikk gåsehud da vi gassa på og dro av sted! ![]() Rimelig store vinger på denne fruen og, masse nagler! ![]() Kabinen er gjort om på, men lukter fortsatt gamle dager! ![]() En plass over Kolbotn/Ekeberg i 1000 fot. ![]() En eller annen plass over østmarka. ![]() Å vi svinger inn på finale bane 30 på Kjeller etter 40 min tur i Nostalgi! ![]() Dette var fra denne frøkna for denne gang! EN ting er sikkert jeg skal en tur til opp i denne frøkna i løpet av sommern det er i allefall helt sikkert! Takk til folka på Dakota Norway for en fantastisk tur, å for at dere holder dama ren og pen! All heder og ære til dere som jobber med henne! En opplevelse for livet å fly i denne frøkna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Må bare være helt enig, de folka gjør en utrolig jobb.
Flåtte bilder, må bare ta turen en gang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så ut som en herlig tur!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kom til Torp. Den flyr paxturer hver onsdag kveld i sommerhalvåret fra 1700. Kjør ned til venstre bak tårnet og ned mellom de nye hangarene. Der treffer dere folket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Flotte bilder! Skal være med til Duxford i juli:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Flotte bilder jeg skal prøve og få en tur med den under Lista Airshow
![]() Men koster det noe ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
500 kr for 30 minutter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Ok, vel mye men det er det verdt for en så spesiell tur.
Last edited by oddi; 28-05-2009 at 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og da blir du medlem, så det koster 400 pr. tur for de neste turene du tar. Jeg har foreløpig 3 (eller var det 4?) turer med Dak'en, og tar gjerne flere!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Motorhavari og nødlanding, Dakota Norway | LN-MOW | Flyforum | 19 | 16-12-2018 01:46 |
PME Legend Norway Fly-in (Dakota Norway) | Polaris | Småprat | 0 | 17-03-2018 18:53 |
CK på tur med Dakota | Twin Otter | Flyhistorisk forum | 13 | 10-04-2017 18:40 |
DC 3 Dakota norway DO | Glean EBG | Flyforum | 41 | 10-06-2014 12:42 |
Dokumentar om Dakota Norway | BoeingOnFinal | Flyhistorisk forum | 6 | 09-06-2011 16:44 |