![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nytt opptjeningstilbud - tjen ekstra poeng pr. reise:
http://www.sas.no/no/Sider-uten-meny...us-ValueSeats/ Eks. Oslo-London/Paris/Adam t/r tjener du for Biz/EcoEx/Eco hhv 3000/2000/1000 ekstrapoeng.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Gjelder i følgende bookingklasser:
Business classes: C, D, A, J, Z Economy Extra: Y, S, B Economy: M, K, L, T, U, V, W, G, Q, E, O, H |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Må jeg registrere meg noe sted?
Har nemlig ikke gjort det, men får opp denne teksten. ____________________________________ Kjære medlem, Du har blitt registrert! Har du ikke bestilt en reise ennå, har du nå muligheten til å bestille og fly mellom 28. mai og 31. juli 2009 til enda flere poeng enn vanlig. Poengopptjeningen gjelder på direkteflyginger – både enkeltreiser og tur/retur-reiser. _________________________________________________ Dette er midt i blinken for meg..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Snodig opplegg dette - er det lagt ut med banner på sas.no noe sted?
For øvrig synes jeg at SAS burde utvikle bonusprogrammet sitt slik at det er bedre på "bunnen" i stedet for at de hele tiden må kompensere for dårlig poengopptjening med ulike opplegg som dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
De kampanjenen de har hatt i det siste med "personlig tilpassede tilbud om ekstra poeng" har ikke kommet meg tilgode. Mens andre har fått tilbud om 16 000 poeng hvis de reiser 2 turer i biz intercontinentalt, har jeg ikke fått et eneste tilbud. Er det rart jeg har bestilt billett hos Swiss for min neste BKK reise? Hvordan tror SAS at de kan skape lojalitet med slikt?? Det er jo bare til irritasjon for kundene! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg fikk tilbud om 22.000 poeng om jeg reiser 6 ganger med SAS til Europa, uansett bookingklasse. Og jeg får stadig 500 ekstrapoeng for hver SAS-flight jeg gjennomfører. Denne kampanjen kommer oppå det hele. Jeg hadde uansett foretrukket om jeg hadde fått bedre opptjening i utgangspunktet i stedet for slike kampanjer som skal kompensere for svakhetene i kundefluktprogrammet EuroBonus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Godt noen får noen kampanjer, da. Jeg tror ikke det er så mange som har fått tilbud om disse tageted offerne, og da er det strengt tatt greiere med slike kampansjer, som tross alt kan treffe flere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Skjønte ikke dette. Får beskjed om at jeg nå er registrert men har kun trykket på linken i første post. Er det slik at alle (i tidligere nevnte bookingklasser) får ekstrapoeng så lenge man reiser i den oppgitte perioden?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dette er nødt til å være en eller annen rettet kampanje til blandt annet Discus. Adressen til nettsiden er jo til og med "sider som ikke er linket til".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er ett targeted offer: http://www.flyertalk.com/forum/sas-e...ra-points.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Min lojalitet til SAS har fått et kraftig knekk, og jeg fryder meg egentlig over at jeg har valgt LX for min tur til BKK i juni og ikke SAS! Så der tapte SAS iallefall mine 22 laken på det! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tilbudet er targeted ifølge min kontakt i SAS, men i e-posten jeg fikk står det:
Starting this summer, we will offer extra value tickets to specially selected destinations to anyone who is a EuroBonus member. We call this Value Seats, which means that you can get up to 16,000 Extra points when you travel. Sign up right away or not later than May 27. Then book one or more trips during the period of May 28–July 31, 2009. Already booked a flight within this period? Don't worry; your trip will still be eligible for this offer if you sign up. Her er ihvertfall mitt value seat tilbud som jeg ikke kommer til å benytte meg av siden SAS sine intercont priser i biz og extra er crazy dyre Current Value Seats Destinations Economy Economy Extra Business New York (Newark) - Copenhagen - 12,000 16,000 New York (Newark) - Stockholm - 12,000 16,000 Washington DC - Copenhagen - 12,000 16,000 Chicago - Stockholm - 12,000 16,000 Chicago - Copenhagen - 12,000 16,000 Seattle - Copenhagen - 12,000 16,000 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fikk også denne e-posten ja, den dukket opp i e-postkassen
18. Mai.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai med betaling for Preferred seats | TG923 | Reiseforum | 6 | 27-07-2019 15:52 |
Bulkhead seats KLM Econemy Comfort | Roxman | Reiseforum | 1 | 12-06-2011 15:02 |
Nytt fra EuroBonus - Value Seats | CK | Flyforum | 10 | 06-08-2009 16:12 |
Delta 'Choice Seats' borte! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 18-11-2008 15:15 |
Are empty seats waste? | Discus | Flyforum | 0 | 16-10-2008 21:25 |