![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Karem Aircraft har et spennende konsept basert på tiltrotors. Om dette funker, og blir økonomisk forsvarlig, er det et eksremt spennende konsept. Om Karem kan lage en 30-50 seter også, kan Avinor legge ned alle kortbaneflyplassene og spare en haug med asfalt. Kune også være interessant for off-shore-transporten, og vil kunne relvolusjonere lufttransport på kortrere strekninger (vil kunne funke helt fint OSL-BGO/SVG/TRD/HAU/AES/KRS/MOL/KSU/GOT/STO/CPH). Med AeroTrain kan man reise bysentrum til bysentrum!
Quote:
Det er en lengre artikkel i papriutgaven av denne ukens Flight International, der det nevnes at kostnaden per setekilometer på en S-92 er ca 10 ganger høyere enn en 737NG. Karem Aircraft http://karemaircraft.com/index-2.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fremtidens løsninger? | Discus | Småprat | 0 | 24-12-2017 12:58 |
Fremtidens flyreise (satirisk) | sirpjalle | Småprat | 2 | 12-03-2015 14:39 |
Fremtidens nye flytyper | ATC-flyradar | Småprat | 19 | 10-11-2013 08:07 |
Fremtidens sikkerhetskontroll uten kø! | C130 | Flyforum | 6 | 07-06-2011 21:15 |
Fremtidens flykabin.. | LN-FHU | Flyforum | 6 | 09-12-2009 17:38 |