![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I forbindelse med ettårs jubileumet for Rygge, presenterte lufthavnledelsen (med hr Kjos tilstede så klart) et mål om at flyplassen må ha 4 ganger så mange pax som i 2008 for at flyplassen skal overleve.
Kjos bekreftet at DY vil satse mer på Rygge, men jeg spør meg hvor disse pax skal komme fra. Etter hva jeg har forstått ser flyplassledelsen på Torp som den største konkurrenten, i mye mindre grad OSL pga. omfanget av operasjonene der. Vel, jeg tror neppe at folk starter med Bastø-ferja for å komme seg videre fra Rygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Med økonomiske nedgangstider fremover de nærmeste par årene skal dette bli litt av en utfordring å få til.
Markedet som Rygge satset på å få fra "søta bror" står vel i fare for å tørke opp en god stund fremover med de alvorlige nedgangstidene som Sverige opplever. Industrien syd for riksgrensen i Østfold opplever en tilbakegang som vil gi store ringvirkninger og problemer for folk flest i den delen av Sverige. Men , det kan jo hende at Bohuslen sammen med Jamtland og Herjedalen søker opptak og overføring til fedrelandet Norge etter hvert? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Noe nytt om Air Oslo-operasjonene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen ganger foran, andre ganger bak... | Turtle | Bilder & foto | 12 | 18-06-2012 21:41 |
DAT starter opp Rygge-København | LN-CMN | Flyforum | 14 | 31-05-2012 00:30 |
Ryanair setter opp ekstra fly fra Rygge | sarpingen87 | Flyforum | 5 | 03-02-2012 19:58 |
Fly avbrøt take off to ganger | LN-RPL | Flyforum | 4 | 03-09-2009 13:28 |
6 ganger daglig ????? | KLMfan | Flyforum | 3 | 17-03-2006 11:36 |