Flyprat

Go Back   Flyprat > Samlerhjørnet
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-10-2008, 23:53   #1
perw
Newcomer

Default Stor militær jakkemerke-samling

Fant "samlerhjørnet" ved søk på nett. Prøver meg i tilfelle noen er interessert.

Jeg har arvet en samling med ca 350 militære jakkemerker fra hele verden. De fleste jakkemerkene er mottatt fra piloter som har besøkt militære flystasjoner i Norge de siste 10 årene. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Har samtidig arvet en samling med Figgjo Forsvarets minnekrus, ca 20-25 ulike krus. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Ta kontakt om dette er noe for deg.

PerW
perw is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2008, 05:50   #2
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Default Re: Stor militær jakkemerke-samling

Du kan høre med sarky (brukernavn) på dette forumet. Sjansene er store for at hun alt har det aller meste fra før, dog...

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2008, 20:47   #3
patchman
se opp!!

OBB 50 Re: Stor militær jakkemerke-samling

Hei
Jeg samler på merker fra luftforsvaret og merker utenlandske merker tilknyttet norge.Har du en liste eller bilder du kunne sendt til meg på mail?Isåfall kan du maile til rune0078@hotmail.com

MVH Rune
patchman is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2009, 10:51   #4
persol15
Newcomer

Default Re: Stor militær jakkemerke-samling

Quote:
Originally Posted by perw View Post
Fant "samlerhjørnet" ved søk på nett. Prøver meg i tilfelle noen er interessert.

Jeg har arvet en samling med ca 350 militære jakkemerker fra hele verden. De fleste jakkemerkene er mottatt fra piloter som har besøkt militære flystasjoner i Norge de siste 10 årene. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Har samtidig arvet en samling med Figgjo Forsvarets minnekrus, ca 20-25 ulike krus. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Ta kontakt om dette er noe for deg.

PerW
Hei;

har du fortsatt militære krus for salg???
persol15 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules