![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Da fortsetter man med bilder fra ferieturen min. Tidligere bilder kan sees her, her, her og her. Fra hhv Farnborough Airshow 2008, LHR T5, Sanicole Airshow og Düsseldorf.
Sov lenge og godt den natten, selv om det var en litt hard seng. Gikk glipp av frokosten og ville ut å spotte så fort som mulig ![]() Var i begge ender av terrassen og fotograferte, men hadde trodd at den skulle være større enn det den var. Men den er stor, det er ikke det at den ikke er stor. Så over til bildene. Som vanlig så er eventuelle kommentarer over bildene. Vi begynner med det flyselskapet vi først forbinder med AMS. Tror at de største maskinene, som B747 og MD-11, blir tauet til RWY, eller ihvertfall et godt stykke på vei, når de skal ut å fly. ![]() Jeg vet at det ser ut til at jeg har brukt masse fargemettning på dette bilde, men har brukt veldig lite. ![]() ![]() Litt av et vingespenn på disse A330... ![]() Og så KLMs lengste B737 ![]() Så en annen som også hører til på AMS ![]() ![]() ![]() Private Air flyr også fra AMS, sannsynligvis til NYC, men er ikke sikker. ![]() ![]() Og så mitt aller første bilde av en B739ER! ![]() ![]() ![]() Denne maskinen fløy rundt hodene på oss, på terrassen, et par ganger. Liker de ikke at vi tar bilder av flyene eller... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() To be continued...
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Fortsettelsen....
Det finnes enda et selskap som holder til på AMS... ![]() Denne maskinen har tidligere flydd for SpiceJet, som man kan se på hale og winglets. ![]() ![]() Så over til litt forskjellig som var der den dagen. ![]() Mange haler som langt skal fly... ![]() ![]() ![]() Så sees vi igjen 5A-ONB. Traff på denne maskinen dagen før på DUS ![]() ![]() ![]() ![]() Trengs store maskiner for å trekke andre store maskiner.... ![]() ![]() Det er fint å kunne slappe av i skyggen på en varm dag, mangler kun noe kaldt å drikke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() To be continued...
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Fortsettelsen....
På MoL sin ønskeliste.... ![]() ![]() ![]() ![]() Så denne komme inn for landing og trodde først det var en B777, så så jeg vingen og så at de kom her med en A310! Hadde trodd at på en så stor flyplass så hadde de brukt B777, slik som på OSL... ![]() ![]() Det var flere selskaper fra østen tilstede på AMS denne dagen... ![]() ![]() ![]() ![]() Ingen kommentar.... ![]() ![]() ![]() Sas Norge var innom med LN-RPK.... ![]() ....og senere kom Sas Danmark eller Sverige med LN-RLE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() To be continued...
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Og så var det siste del for denne gang...
Noen kollegaer av CFM ![]() ![]() ![]() Lettjet... ![]() ![]() ![]() ![]() Så bar den ned i butikken for alle flyinteresserte, og andre også for den del. Og her er hva som kom ut av det møtet... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Likte disse 2 modellene, men de var altfor dyre til at jeg valgte å kjøpe... ![]() ![]() Og så den merkeligste tingen de hadde der inne.... ![]() Men den lå faktisk ganske godt i hånden da jeg prøvde den. Noen av disse bildene ble ikke så gode som jeg ville ha likt, men det er ikke så mye man kan gjøre med det ![]() ![]() Takk for titten.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Fine bilder.
Privatair flyr for KLM mellom AMS-IAH....oljerute |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for tittet. Har vært oppe på taket der selv - greit sted å slå ihjel litt tid når været er bra (noe det har en tendens til ikke å være der nede synes jeg)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO-AMS-HKG-KMG-WXN-PEK-TAO-KIX-NRT-AMS-BGO i økonomi | LikerFlyturer | TripReports | 18 | 17-10-2013 17:34 |
KLM World Business Class, AMS-HRE-LUN-AMS | GinTonic | TripReports | 21 | 19-05-2013 16:26 |
OSL-AMS-ZRH-AMS- med KLM | grove | TripReports | 3 | 06-09-2011 10:51 |
DXB-AMS-TRF-AMS-NYC-ATL-LAS-LAX-NYC-AMS-TRF-AMS-DXB | Chaos Controller | TripReports | 17 | 06-06-2009 19:11 |
KLM med retur til AMS på AMS-BGO ruten | LN-AFG | Flyforum | 0 | 01-12-2008 21:02 |