![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På denne torsdagen kom det noe spesielt på Værnes, noe jeg aldri har sett der før. Icelandair kom med en av sine 757-300, det kom også en Saab 2000 fra Eastern Airways og en Fokker 50 fra Flugfelag Islands.
grunnen til dette besøket var islandske håndball spillere som skal spille noen av kampene sine i Trondheim EM. Her er noen av bildene jeg tok, kvaliteten på bildene ble dessverre rimelig dårlig, på grunn av ganske lave skyer og snø i luften. Denne Blue Line Fokker 100, opererer Widerøs København turer, ettersom Dash8 Q-400 er ute ute av drift. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Da han dro skulle han til OSL, etter som han var tom, var han airborn like etter Delta taxebane ![]() Dette var et nyderligt syn!! ![]() ![]() Da håper jeg noen likte det de så.. 757-300 var ivertfall vært å stå ute å fryse litt får å se ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skjønner ikke hva du klager over??? Litt mye skarping på enkelte av dem, men ellers synes jeg du har fått dem til ganske så flott!!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte bilder Kim777!
Boeing 757-300 har vi hatt på Værnes tidligere, men da i ATA farger. B753 er laaaannnggg, det skal være sikkert ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Var da flotte de da! Har sett fælere bilder på forumet enn dette! Fått mye bra bilder ut av dette, og forholdene i tatt i betraktning er dette meget bra
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nydelig bilder
![]() ![]() Hvor kom den Eastern-maskinen fra forresten? Var en slik en på Kvernberget også for noen dager siden, men er ikke sikker på om det var samme registrering. 753 er noe av det vakreste som flyr - uten tvil ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
757-300 er laaaang! Og jeg er sikker på at jeg ville valgt den maskinen fremfor Fokker 50-maskinen om jeg skulle reist KEF-TRD!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk for mange fine tilbake meldinger!
ja 753 var en kjempe maskin, tror jeg også ville heller ha fløyet den istede for en F50 ja ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja flotte bilder, spesielt 757'en rett etter rotation.
Som nevnt allerede kunne du kanskje redusert litt på skarpinga. Vi tåler det. ![]() K |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
jøss, jeg får ikke opp et eeeeneste bilde her jeg?
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jøss, jeg får opp en mengde flotte bilder!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis du er på jobb kan det hende at webshot-bilder ikke kommer gjennom brannmuren. Jeg måtte plage it-avdelinga for å få dem til å godkjenne photobucket-bilder. Jeg tror vi fremdeles har felles servere med OSL.
Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stemmer det Kyrre, har hørt flere som har slitt med det....Nå er jeg hjemme og får dem opp, og bildene er vakre!
Ser du har fått med bilde av biz-heli'en til Reitan også jo Kim!
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tenk den 753 MED Winglets da......
![]() Flotte bilder Kyrre. Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langt, langt vekk med lang, tung ting | LCH | TripReports | 16 | 31-12-2013 11:14 |
Sjeldent besøk på TRD | fjasebase | Bilder & foto | 0 | 27-07-2011 19:45 |
Ålborg har blitt stor, men ikke fult så stor! | MartinL | Flyforum | 10 | 29-11-2009 17:39 |
WOW: Stor hangar til stor maskin | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 05-02-2007 22:28 |
Tupolev besøk i TRD | MD11 | Flyforum | 2 | 17-02-2006 20:12 |