View Full Version : God morgen (Maaandaaag)
God morgen.
Nå har man akkuratt gjort seg klar for å rusle ned til bussen, for så å starte på nok en uke. Her i Rogaland har de som går på skole, ferie, noe som betyr at vi faktisk kan gjøre noe skikkelig service, uten å forstyrre klassene.
Prøv å ha en fin mandag, da! :)
Mvh. Even
Twin Otter
10-10-2011, 05:59
Atter en gang god morgen fra Forus. Som så mang en gang før så går heldigvis en lang men rolig nattevakt så smått mot slutten. Ser som alltid frem til å komme meg hjem i loppekassa. Kjenner det skal bli ekstra godt siden det ble litt mindre søvn en vanlig i går...
En nattevakt gjenstår og to kveldsvakter før jeg stikker ut på tur til helga! Stas!
God Mandags morgen fra Bodø! Alt for tidlig opp i dag, skal være med en tidligere kollega på jobb i dag, til Fauske for å laste varer så tilbake til byen. Møte med Adecco klokken 13, og man krysser fingrene for at man får svar fra Avinor i løpet av uken på jobbsøknad :)
Ellers har man luftet bikja, mørkt vått og kaldt ute, men skal vel ikke klage iom at vinteren visst nok er i full sving enkelte steder i landet.
Ha en fin Mandag folkens!
Islending
10-10-2011, 06:41
God morgen fra Bergen. Sitter på bussen på vei til jobb. Skulle tatt meg en egenmeldingsdag i dag og tatt de 500 euroene jeg ble tilbudt i HEL i går... Men jeg har hatt en fantastisk helg, så jeg skal ikke klage... Ha en fortsatt fin dag! :)
sirpjalle
10-10-2011, 06:52
God morgen fra Forus nr 2!
Som Twin Otter sier, loppekassa frister, men det er noen timer til jeg kan hoppe opp i den gitt.
Det er mandag, møter står på kalenderen, innboksen skal tømmes, så man satser på at dagen skal gå unna.
Vel, ha en fin en forumister! :)
Mornings fra Oslo. Det tar på å være på DO. Men det er mandag og jobben venter. Min kjære har vært så grei å meldt meg på en time body pump på Sats i dag..........å lykke :rolleyes:
God morgen fra FBU. Da er man sjekket inn på morgendagens flygning til BCN, via FRA. Så da må man bare komme seg gjennom dagen på jobb og skole i Kveld.
God morgon frå Trondheim!
Då var helga over, og det er bare å ta fatt på dagens oppgåver. Ettermiddagen går nok med til å forberede visning i mårra ettermiddag. Sola skinner....over skyene, så her er det bare å kose seg ;)
Ha ein flott dag alle saman!
God morgen fra Oslo..Da er man igang med ukas verste dag, og oppgavene som ligger på venter på en..
Ellers ser jeg for meg en heller rolig mandag. Ha en fin dag alle sammen :)
God morgen fra Torshov. Litt tørrere enn i går utendørs, heldig vis, er meldt et fint baksidevær i dag så får vi se om det stemmer. Betongsaging over gata, godt jeg ikke har drukket en minibank i natt. Ellers intet nytt - ha en fin dag
God formiddag fra søndre Nittedal
Her er barna levert i barnehage og på SFO. Nå er det frokost og avislesing på planen.
Blir litt indretjeneste før kursen settes mot OSL og en kveld på jobb.
Ønsker alle en trivelig dag
S
Bizflyer
10-10-2011, 09:24
Endelig mandag ja! Ble som vanlig litt for sent i går kveld, så trøtt som en strømpe på mandag morgen etter bare knappe 5 timer under dyna.
Formiddagen byr på besøk i banken for å skrive under papirer på lån til ny leilighet, og hvis banken får overført pengene til megleren, er det vel håp om at man får nøkkel til ny leilighet i løpet av ettermiddagen. I morgen blir det fridag for å forberede leiligheten til fotografering til salgsprospekt. Så sånn går no dagan!
Ellers har minstemann 4 års bursdag i dag, så da blir det 1,5 times bursdagsfest på McDonalds i ettermiddag! For enkelte smårollinger er visst det toppen av lykke!!
Bare husk nå at mandager er egentlig ganske fine, de sliter bare med et dårlig rykte! Er nok derfor jeg drikker!
BF:cool2
God mandag formiddag fra OSL. Sitter og venter på SK4112 til BOO, og skal videre med WF852 til NVK. Ble sein avreise, men det var nå litt godt også. Blir noen hektiske dager denne uken, så det er bare å ta sats først som sist.
Mornings fra Oslo. Det tar på å være på DO.
God dag fra TOS, våknet 05:00 i lenestolen så et DO tar på... Halvskyet og hele 7,4 grader ute i følge http://weather.cs.uit.no/.
Arbeidsdagen er ellerede halvveis og man må se på endring av retur fra Roma på fredag etter at det har dukket opp mulighet for et ekstra møte på formiddagen der, men så må man rekke hjem på fredag også. Det vil ikke være populært å dukke opp med SK 4406 på lørdags formiddag når det er en 5-års dag i huset og på Leos Lekeland på gang.
God formiddag fra Oslo, sikkelig bad-monday etter ferie..forsinket tog, mas-mas-mas på jobb og en forskjølelse som bygger seg opp lover godt for uka. Ble seint igår da BA768 landet noe senere enn oppsatt, og med to flighter før det ble det rett i sengs når jeg kom hjem.
På vei til tannlegetime i øyeblikket, kunne mandagen blitt værre? Gudhjelpemeg.....ha en BEDRE dag enn min :p
TOS_EBG - vet hva jeg hadde valgt når det er LEKELAND på gang. Flyktet byen :lol:
Nest siste uke med forelesninger på universitetet, nesten litt skummelt å tenke på. God musikk på øret, frokost (ja fordi man er da student, er man ikke :colgate: ) og noen stive trøtte øyer som allerede har blitt vrengt åpen på morgenturen med bikkja... Jepp. Pretty much sums up the day so far. Må vel komme meg på bussen om en liten time :)
Have a good one verdens flotteste forum! ;)
Gooo formiddag fra Trondheim
Deilig med fridag etter et DO ;) kjenner på kroppen at det trengtes, i tillegg var junior i skikkelig "ikke-sove"-humør pga feber og tett nese så det ble ei lang natt......
Ha en strålende mandag folks, med og uten forkjølelse :)
Bare husk nå at mandager er egentlig ganske fine, de sliter bare med et dårlig rykte! Er nok derfor jeg drikker!
BF:cool2
Mandagen min startet egentlig i gårkveld og har fortsatt utover morgenen i dag..
Først møtte vi på køa inn til Oslo ved Hokksund i gårkveld, ergo kjørte vi om Hønefoss over Roa og ned til Osloby.
Når så jeg skulle logge meg på PCen min i dag tidlig kom det fort for en dag at den ikke har overlevd helga.. Så her sitter jeg med en havarert pc og venter på at IT support skal sette opp en ny snyltePC til meg, slik at jeg kan få bruke en annen PC inntil jeg, eventuelt, får en ny..
Uka blir sikkert bra den, men en litt tung start på den har jeg fått!!
Her på Kløfta er det gråvær og lite morro, lever på gode minner fra helga sammen med familien i Bø.
Dere får ha en god dag godt folk, håper den er bedre enn min!
Ellers har minstemann 4 års bursdag i dag, så da blir det 1,5 times bursdagsfest på McDonalds i ettermiddag! For enkelte smårollinger er visst det toppen av lykke!!
Da får vi gratulere Bizflyer Jr med dagen, eller er det Bizflyer Jr Jr som har bursdag? Uansett lenge siden tripraport fra den kanten.
Tommy777
10-10-2011, 18:23
Grynt fra Chicago. Ja, diverse DO tar definitivt på kroppen. Etter å ha forlatt våre venner i Stockholm lørdag, bar det rett til OW mega DO launchparty i går aftes i LA. Redeye tilbake, samt full dag med diverse yinkier fra Singapore tassende rundt i lokalet er ikke akkurat peachy. Blir å hente seg inn i kveld før man har dagsturer ut i provinsen resten av uka bortsett fra fredag.
En god uke ønskes alle!
G'day fra Amerika Sørøst! Her er det 17 grader med deilig grått høstvær med periodevis regn. Føles helt herlig!
Sitter her ned åpent vindu og jobber ivei. Om litt skal dressen stappes inn i en liten kabinkoffert og så får vi håpe den passer når jeg kommer til Det Store Landet i nord i morgen. Det skal bli Compass Airlines og E-175 ifølge reiseplanen, nytt selskap for meg.
[QUOTE=kekker;678766 Så her sitter jeg med en havarert pc og venter på at IT support skal sette opp en ny snyltePC til meg, slik at jeg kan få bruke en annen PC inntil jeg, eventuelt, får en ny..
[/QUOTE]
Du har greid å knuse skjermkrystallene, skjermen på pcen må nok byttes. Greide selv å forårsake det på min laptop. Satte og lekte med en flaskeåpner (svingte den rundt fingeren) så plutselig fløy den bort på pc skjermen på laptopen min. Da ble den sånn der.
Du har greid å knuse skjermkrystallene, skjermen på pcen må nok byttes. Greide selv å forårsake det på min laptop. Satte og lekte med en flaskeåpner (svingte den rundt fingeren) så plutselig fløy den bort på pc skjermen på laptopen min. Da ble den sånn der.
Jeg koser meg med abstrakt kunst på kontoret mitt, mens jeg venter på å få gjort de siste oppdateringene på min "nye" pc...
Det er ikke verdt pengene å skifte skjerm på en slik pc, da får det heller være..
Men irriterende er det så absolutt!