• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Yo fra Japan

1944vintage

ScanFlyer Gold
Helt OT-OT musikk

Skal ha ny injeksjon på øynene i morgen.
Derfor usikker på om flere bidrag på en ukes tid.

Vil derfor ønske alle forumister, enige elleer uenige en God Jul.
Gjør det med en link til noe som for meg er god musikk:
http://www.youtube.com/watch?v=oqsA_v4Nu4U

Kan være enkelt med bare gitar, FEMstrengs bass og to pene damer.:)

KOG vil nok gremme seg over at positive ting kan komme fra Zimbabwe ?
(Hadde gleden av å personlig snakke med Oliver for to-tre år siden - da hanspilte under Olavsfestdagene i Trondheim.)
Hvilket reflektert og klokt menneske !!!

Glemte at min julemusikk er:
Katzenjammer, TSO og Ben Kaplan:
http://www.youtube.com/watch?v=MGD0I5qdw8c

Last edited:
Re: Helt OT-OT musikk

Takk TOS !

Min sønn kom til hjemtraktene med NAX758? i kveld -
så nå lover allt for en god jul - syn eller ikke :)

Turen over Russland gikk fint for seg. Morsomt at det humpet akkurat når vi passert fjellkjeden som deler Russland på en måte i 2 - tror det var Uralfjellene.
i
Det skal bli interessant å fly SQ A380 videre etter SAS A340.

Litt små sliten, ellers fin, samme med resten av reisefølget.

NRT har en fantastisk spotting plass som er en fryd for øyet. Spottere, din/deres neste destinasjon?

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    92.4 KB · Views: 531
NRT har faktisk en enda bedre spotteplass. En av sofaene langs vinduet i First Class loungen til UA :)

ZZZ fra Forus!

Må si at der skal kjenes godt at det er helg gitt. Jeg kommer nok til å bruke shoppingknappen i IE på noen store beløp i dag, og jeg kjenner at det er godt at det ikke trekkes fra min(e) årslønn(er) ^_^

Ha en fin en forumister, og gooood helg! :)

Hepp hepp. Sjefen må ha fikset på en presentasjon til 8:30 så da er det bare å få rævva i gir. I ettermiddag går turen til Tjøme for en forjulsvisitt til svigers. Ha en fin dag og TFIF

God morgen fra OSL... En suboptimal dag å boarde fra gate 12...

Straks på vei til KRS og hjem igjen i kveld.

God hælj!

God morgen fra Forus,
Her er det sørlig vind med hagl,sludd i bygene. Sur vær med andre ord.
Fint vær ute til å være innendørs i.
Det blir stort sett wrap up før lunch , deretter et oppsamlingsheat for siste del av julepresenter og helg.
ha en fin dag alle.

NRT har faktisk en enda bedre spotteplass. En av sofaene langs vinduet i First Class loungen til UA :)
Nu er det jo ikke alle og enhver der kan gå ind i UA First Class loungen...
Så UD på terrassen og få duften af fuel olie i næsen
hilsen Ole

HOY fra det Sørlandske!

Her er det såkalt juleferie. Dvs tidlig opp og 1000 ting å gjøre. Føler at julen kom raskt på i år. Har vel noe å gjøre med hektisk reiseaktivitet de siste 5 ukene som har gitt liten tid til forberedelser. Så da er det bare å komme igang. Først klesvask, så ut og begynne på julepakkesangene. Så skal huset vaskes. Julemat forberedes og så videre. Noen som nevnte ferie? Er det rart jeg drikker?

Nuvel! Kan ikke sitte her og skrive da tydeligvis!

Hoy!

BF:cool2

Morn frå Trondheim. Jaja, bronkitten og eg har iallefall kjøpt siste julepakken til frøkna og skaffa tilvegs juletre. Vart ikkje mykje jobb denne veka... No gløttar eg litt bort på yr.no innimellom og "gler meg" til stormvarsela for julehelga. Blir spennande om alt går som det skal på sundag med både bagasje, liten, frøken og meg sjølv... God helg, folkens!

God formiddag fra studentbyen. Liten pause fra juleferien da man skal jobbe idag og imorgen, føler at dette kan bli en passe travel helg å jobbe...

Guten Nachmittag fra MUC. Paa vei hjem til gamlelandet for julefeiring paa den gode gammeldagse maaten. Egentlig skulle man värt i AMS naa, men etter aa ha värt stuck i ingenmannsland i en time pga. et problem paa S-banelinja dro KLM avgaarde uten meg. Lufthansa redder dagen, saa naa er det snart boarding mot HAM(!), saa en liten tur Tyskland rundt blir det för Norge staar for tur. Tipper DB har gitt LH mange salg i dag.

G'moorgen! Her vestsørøstpå er kaffen varm og hestemuskken på, og ute lukter det av en eller annen grunn dynge. Lurer på om en av naboene har kjøpt seg et lass møkk ...

Blir en tur til SC i helgen, for 'julefeiring' med svigerfamilien. Skal jobbe julaften, men har ellers fri til lille nyttårsaften. Men fortsatt 7 1/2 time igjen av denne arbeidsdagen ...

SKÅL, kosmonauter! Skal bli et par juleøl i kveld.

God aften fra Gamle Oslo. Her smakes det litt på whisky. To liter er litt i meste laget å ta inn for en mann, men det går som regel bra. Og totalt sparte jeg et par hundre kroner mer enn det flybilletten til Berlin kostet.

Årets heimreise til jul i morgen. Det varsles sterk kuling på Vigra. En klassiker, med andre ord. Gleder meg!

Back