• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Wow! Fantastisk modell!

SE-SAM

ScanFlyer Silver
Samlarvenner,

Denna mäktiga modell av A330-243 finns på Emirates Palace Hotel i Abu Dhabi.Ett hotell där gärna president Bush bodde vid sina besök i arabvärlden.
På bilden också kapten Pär Enmarc som flög just denna A330-243 för Etihad. Pär började på Linjeflyg och har bland annat flugit för Novair (A330) , Etihad Airways , Korean Air och tillbaks till Novair.
Han flög också som instruktör för Cubana och deras A330 utbildning.

Själv har jag ett antal Etihad modeller , bland annat denna fina PacMin modell av Airbus A340-642X i skala 1/100.

God kveld,
/Hans

Attachments

• AUH FEB MARS APRIL 046.jpg
    AUH FEB MARS APRIL 046.jpg
    80.6 KB · Views: 300
  • IMG_5751.jpg
    IMG_5751.jpg
    59.6 KB · Views: 294
Re: Wow! Fantastisk modell!!

Samlarvenner,

Denna mäktiga modell av A330-243 finns på Emirates Palace Hotel i Abu Dhabi.Ett hotell där gärna president Bush bodde vid sina besök i arabvärlden.
På bilden också kapten Pär Enmarc som flög just denna A330-243 för Etihad. Pär började på Linjeflyg och har bland annat flugit för Novair (A330) , Etihad Airways , Korean Air och tillbaks till Novair.
Han flög också som instruktör för Cubana och deras A330 utbildning.

Själv har jag ett antal Etihad modeller , bland annat denna fina PacMin modell av Airbus A340-642X i skala 1/100.

God kveld,
/Hans
Ser ju ut som en B777 när jag tittar närmre.

Back