Wizz Air starter Bergen - Larnaca

badsofa

ScanFlyer Blue
Wizzair annonserer oppstart av Bergen-Larnaca fra 9. august. Ser ut til å være helårsrute.

Onsdager LCA - BGO 16:35 - 20:40
BGO - LCA 21:10 - 02:55

Søndager LCA - BGO 15:55 - 20:00
BGO - LCA 20:35 - 02:30

Re: Wizzair starter BGO-LCA

De starter/startet nylig en base der, men litt overrasket at BGO ble første skandinaviske rute fra LCA

Re: Wizzair starter BGO-LCA

Ikke akkurat veldig optimale flytider må jeg si med ankomst midt på svarte natta.

Hvilket kundegrunnlag får de her? Er det så mange som ønsker å komme frem midt på natten?

Hvilket kundegrunnlag får de her? Er det så mange som ønsker å komme frem midt på natten?
Skal man på ferie så betyr ikke det så mye :-)
Faktisk bedre det enn å komme hjem igjen etter en ferie klokka 4 på morgenen slik som med avgangen CHQ-SVG som normalt gikk fra CHQ klokka 01.00.

Skal man på ferie så betyr ikke det så mye :-)
Faktisk bedre det enn å komme hjem igjen etter en ferie klokka 4 på morgenen slik som med avgangen CHQ-SVG som normalt gikk fra CHQ klokka 01.00.

Skal man på ferie så betyr det for enkelte svært mye. Vi har selv diskvalifisert mange reisemål på grunn av slike tider. Selv om det for meg funker, så hadde jeg bare endt opp med trøtte og sure barn og kone....

Men jeg forstår flyselskapene, da de får utnyttet flåten maksimalt

Da er første fly på vei opp til Bergen.
Vil tro at ikke alle pax vises på setekartet på bookingsiden, men der er iallfall 93 seter som er reservert på returen BGO-LCA ikveld.

Back