O ohegge ScanFlyer Blue 20 Oct 2013 #1 Widerøe som DY757? Ser på flygradar, at Widerøes LN-WDF, går som DY757 fra OSL til TRD. Kan det være tilfelle, eller er det bare feil på radaren? Attachments dy757_20131020.jpg 55.7 KB · Views: 208
Widerøe som DY757? Ser på flygradar, at Widerøes LN-WDF, går som DY757 fra OSL til TRD. Kan det være tilfelle, eller er det bare feil på radaren?
H HenrikL92 ScanFlyer Gold 20 Oct 2013 #2 Re: Widerøe som DY757? ohegge said: Ser på flygradar, at Widerøes LN-WDF, går som DY757 fra OSL til TRD. Kan det være tilfelle, eller er det bare feil på radaren? Click to expand... Är nog något fel på radarn. LN-NOD flög DY757 för Norwegian
Re: Widerøe som DY757? ohegge said: Ser på flygradar, at Widerøes LN-WDF, går som DY757 fra OSL til TRD. Kan det være tilfelle, eller er det bare feil på radaren? Click to expand... Är nog något fel på radarn. LN-NOD flög DY757 för Norwegian
O ohegge ScanFlyer Blue 20 Oct 2013 #3 Re: Widerøe som DY757? Jeg tenkte at siden, Jet Time, rett som det er kjører for DY, så kunne jo tilfeldigvis også en Q400 fra Widerøe vært leid inn for en flight.... ;-)
Re: Widerøe som DY757? Jeg tenkte at siden, Jet Time, rett som det er kjører for DY, så kunne jo tilfeldigvis også en Q400 fra Widerøe vært leid inn for en flight.... ;-)
L LN-TIB ScanFlyer Gold 20 Oct 2013 #4 Re: Widerøe som DY757? ohegge said: Jeg tenkte at siden, Jet Time, rett som det er kjører for DY, så kunne jo tilfeldigvis også en Q400 fra Widerøe vært leid inn for en flight.... ;-) Click to expand... Jeg tror nok månen faller ned før det skjer
Re: Widerøe som DY757? ohegge said: Jeg tenkte at siden, Jet Time, rett som det er kjører for DY, så kunne jo tilfeldigvis også en Q400 fra Widerøe vært leid inn for en flight.... ;-) Click to expand... Jeg tror nok månen faller ned før det skjer