Wideroe.no viser ikke reg hos SAS - feil?

737-405

ScanFlyer Gold
Jeg forsøker å se på dagens registreringer hos SAS. For alle flygningene kommer det opp "Status mangler", og man kan ikke se hverken registrering eller om flightene går i rute.

Noen som har peiling på hvorfor det er slik om dagene? Er dette noe som blir fikset :)?
Jeg legger til at registreringene til WF kommer opp uten problemer, det samme med faktisk avgangs- og ankomsttidspunkter.

Det er feilmeldt og under retting. Det er problemer med programmet som feeder 'Fly i rute' med SAS-info.

Det jobbes med saken, men må melde at det er en viss mulighet for at SAS er borte for godt. Men det er fortsatt von i the hanging snore ...

Fikk akkurat beskjed om at det jobbes med en workaround. Det tar litt tid, men SAS kommer tilbake.

For første gang har jeg møtt opp til en flyvning uten å vite hvilket individ som flyr...

Håper funksjonen kommer tilbake!

Har ikke noen timeline å love. Men når vi får de tilgangene vi trenger, tar det nok ikke så lang tid.

Omlegginger til nye og oppgraderte systemer. Siden vi ikke lenger er en del av SAS, mistet vi sugerøret vårt. Vi er imidlertid lovet tilgang via et annet program.

Widerøes 'Er flyet i rute?'

Er det håp om å få tilbake SAS flyginger i denne funksjonen? De er savnet!

Re: Widerøes 'Er flyet i rute?'

Det kommer. Men er desverre ikke i stand til å tidfeste det da det avhenger av forhold vi ikke er herre over.

Det er tilbake :D :D :D Virker som det funker på alle de norske stasjonene. Mens de utenlandske stasjonene kun viser WF flygninger fortsatt.

Det er tilbake :D :D :D Virker som det funker på alle de norske stasjonene. Mens de utenlandske stasjonene kun viser WF flygninger fortsatt.

Til og med bedre enn før. Nå vises SK codeshare, så f.eks Lufthansa flygninger kommer opp :)

Back