Widerøe Internet AS søker etter Systemutvikler

Farmer

ScanFlyer Crusty
Widerøe Internet AS søker etter Systemutvikler

Boys and girls.
Nå er muligheten her for å kunne utøve reell påvirkning på mange av de fasiliteter som tilbys online.
Vi garanterer spennende arbeidsoppgaver, meget hyggelige kolleger og kanskje bransjens beste kontorfasilitet meget sentralt plassert i Mosjøen , som da ligger sentralt og fint midt i Norge!

Les mer her :
http://wideroe.easycruit.com/vacancy/351517/32803?iso=no

Søknadsfrist 1/12-09

Re: Widerøe Internet AS søker etter Systemutvikler

Fristende, men min IT-bakgrunn er ikke på dette fagfeltet dessverre...... :)

Veldig fristende og forsåvidt "midt i blinken" helt frem til jeg leste Delphi og .Net *grøss* :)

Passer meg midt i blinken. Jobber med web og database (php, asp, sql/oracle), og digger det! -og digger fly ikkje minst!

Men Mosjøen? :( -hjemmekontor hvor som helst? *hint-hint* eg veit nemlig om ein som har det.....;) hehe

Last edited:

Dagpendle til MJF fra TRD går vel bra

Det er nok ikke noen form for pendlerbilletter betalt av WIAS nei ;-)
Men, vi kan tilby gode boforhold i en akkurat passe stor småby med de fleste fasiliteter, et ekstremt rikt kultur og musikkliv, gode skoler og full barnehagedekning for de som har slike behov. WIAS disponerer også egne plasser i bedriftsbarnehage!
Arbeidsoppgavene framover kommer til å blir meget spennende og krevende, med et veldig internasjonalt tilsnitt, så her er det bare å søke!

Si fra når du trenger noen med mer bakgrunn i sikkerhet/virtualisering/rørlegging/skalering... ;)

-A

Back