Widerøe byr opp til ny "watergate"

Re: Widerøe byr opp til ny "watergate"

Skjønner ikke hvorfor dette er en big deal. Er du kvalm, uvel, har en tabelett du må ta eller er tydelig i behov for vann så får du vann. Vil du tørsteslukke med en flaske vann betaler du. 30kr er ingen ting. Folk skal ha billige billetter, men er ikke villig å betale for hva det koster å tilby Tromsø-Bergen til 699kr. Storm i vannglass, og ikke annet enn troll-mat for menigheten til Ola Giæver.

Storm i en vannflaske. DY kr.30,- og SK kr.25,-.

De burde først kuttet kaffe og te. Det kan brenne og gi flekker, er vanndrivende og gjør folk oppspilte. Burde vært forbudt på fly.

Jeg skjønner egentlig ikke behovet for servering i det hele tatt på kortere ruter... Flybussen til OSL har noen ganger tatt lenger tid enn flyturen min, men har ikke klaget på manglende kaffe eller te av den grunn.

Får jo alltid et glass vann gratis om man spør. Men te/kaffe serveringa gratis bør de slutte med. Elendig kvalitet på varene også. Vann er vel forøvrig beste drikk du kan betale for :)

Jeg skjønner egentlig ikke behovet for servering i det hele tatt på kortere ruter... Flybussen til OSL har noen ganger tatt lenger tid enn flyturen min, men har ikke klaget på manglende kaffe eller te av den grunn.

Ja helt enig i det. Burde gå greitt uten kaffeservering på en kort flytur. Ikke mye tid heller med flytid på 40 min ol.

Back