• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Whooohooo, nytt objektiv! #2

Thomas

ScanFlyer Rusty
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Anbefaler INGEN, å gjøre det jeg gjorde i går. Traska fra SAS teknisk ned til rensanlegget ved 01R, helt til veien ikke var brøyta lenger, fant meg noe granbar, knøyt igjen skoa og traska 15minutter i 1 meter snø..

Når jeg ser på bildene så var det vel egentlig ikke verdt det, men morro å teste ut linsa! :up:

Replying to Topic 'Whooohooo, nytt objektiv! #2'

Godt du lagde vei til lørdagen da, hvis 01R er ibruk så slipper jeg å gjøre det :thumbup Meget fine bilder, tross det "kjedelige" været....

Du Geir Du Geir, vei er vel å strekke det litt langt.. Men er du lang nok i beina så kan du nok hoppe etter! :biggrin

Gratulerer!! Er det IS versjonen?
Har hørt at det er tungt, men hva det vil si i praksis vet jeg ikke.

Har selv 70-200 4L og er strålende fornøyd, betalte 4000 for et brukt eksemplar. Men 200mm ble litt i korteste laget for fotografering fra vollen. Gleder meg til midten av mars når denne kommer, en 300mm 4L.

Jeg droppet IS, men kjøpte i stedet en 2x Canon EF extender som gir 400mm på 5.6 blender med autofokus, og ett par av disse bildene er tatt på 400mm - deribland det nest siste..

Back