ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 15 Mar 2016 #21 Re: Webcam på Maho Beach Westjet, cleared for take off Jeg er min egen sofa-ATC hehe
LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Mar 2016 #22 Re: Webcam på Maho Beach TLS at OSL said: Akkurat nå står det et fly (767?) fra Azerbaijan Air parkert der. Hva i all verden gjør den der? Flyr inn barna til de korrupte lederne i landet? Click to expand... Det er en A340-500. Omtalt som bizjet på Facebooksiden deres, så antar at du har rett. Imidlertid tror jeg den er i 'vanlig' konfigurasjon.
Re: Webcam på Maho Beach TLS at OSL said: Akkurat nå står det et fly (767?) fra Azerbaijan Air parkert der. Hva i all verden gjør den der? Flyr inn barna til de korrupte lederne i landet? Click to expand... Det er en A340-500. Omtalt som bizjet på Facebooksiden deres, så antar at du har rett. Imidlertid tror jeg den er i 'vanlig' konfigurasjon.
O Oivind Newcomer 16 Mar 2016 #23 Re: Webcam på Maho Beach Twin Otter said: Noen som vet hvordan man kan få til fullskjerm-visning på dette? Click to expand... De som står bak opererer en rekke webcams, og de arbeider med fullskjermsvisning, så det kommer.
Re: Webcam på Maho Beach Twin Otter said: Noen som vet hvordan man kan få til fullskjerm-visning på dette? Click to expand... De som står bak opererer en rekke webcams, og de arbeider med fullskjermsvisning, så det kommer.