Vueling Austria/Level/Anisec (splittet)

Da ble navnet, eller i hvertfall fargene verken Anisec eller Vueling Austria, men Level. Som da brukes for IAG lowcost longhaul fra BCN og ORY, samt da kortdistanse fra VIE. Jeg forstår ikke helt hvorfor de ikke brander det som Vueling som resten av deres Europeiske LCC operasjoner.

Uansett er første flyet nå malt:

Foto: Slovakaviation
a92e98e2c2219ff7820edf480788fab7.png

Da ble navnet, eller i hvertfall fargene verken Anisec eller Vueling Austria, men Level. Som da brukes for IAG lowcost longhaul fra BCN og ORY, samt da kortdistanse fra VIE. Jeg forstår ikke helt hvorfor de ikke brander det som Vueling som resten av deres Europeiske LCC operasjoner.

Kanskje Vueling skal bli Level også på litt sikt...?

Man kan tolke det slik at LEVELs vesentlig mer internasjonale profil blir merkevaren Vueling og kommende oppkjøp vil samles under, selv om Vueling per i dag er en vesentlig sterkere merkevare. Hvilke operatører som skal fly fra hvor gjenstår å se. Anisec får meg for øvrig til å tenke på Champagne...

Man kan tolke det slik at LEVELs vesentlig mer internasjonale profil blir merkevaren Vueling og kommende oppkjøp vil samles under, selv om Vueling per i dag er en vesentlig sterkere merkevare. Hvilke operatører som skal fly fra hvor gjenstår å se. Anisec får meg for øvrig til å tenke på Champagne...

Er vel heller ikke umulig de beholder begge? Vueling står jo generelt vel ganske sterkt i Spania og endel andre sør-europeiske land?

Mer om de første rutene:

http://m.atwonline.com/airports-routes/iag-s-austrian-based-level-increases-lcc-competition-vienna

On July 17, Level will launch flights to Palma de Majorca (Spain) and London Gatwick (UK). Over the subsequent four weeks, Level will launch flights from Vienna Terminal 1 to Barcelona, Malaga, Ibiza, Alicante, Valencia, Bilbao (Spain), Paris Charles de Gaulle (France), Milan Malpensa, Venice, Olbia (Italy), Dubrovnik (Croatia) and Larnaca (Cyprus).

Ser ut som de første setene ble solgt for €0,01

Der var også smæk på på den rute, Austrian havde udvidet antal af afgange og Laudamotion/Ryanair er også kommet ind på ruten.

Back