Vintersalg hos SAS

Det er jo virkelig grunn til å vente på disse salgene til SAS. Prisene settes voldsomt ned og bonusopptjeningen går tilsvarende opp. I tillegg legges det ut masse billetter på mange strekninger.

Billettprisene har ikke blitt satt så voldsomt ned denne gangen, men litt. Det viktigste er den gode tilgjengeligheten av generelt lave billettpriser samtidig som man får 100 prosent EB-opptjening. Har selv booket en god del billetter! :)

Nei, det er nok riktig at på en del destinasjoner er billettprisene ikke så lave. Men til Kanariøyene er de dumpet skikkelig f eks i november. Noen bekjente av meg bestilte billetter for noen uker siden til 5300 t/r til tross for mine advarsler om at SAS høyst sannsynlig snart ville komme med en kampanje. Å nei, slik var det ikke, de hadde lest at jo tidligere man bestilte desto billigere var billetten. Så dette måtte være nesten fulle fly.

Jeg var så elskverdig å sende dem en link med den nye prisen på avgangene de hadde booket, 2001 kr t/r.:D

Ellers er jeg helt enig at det er den høye bonusopptjeningen som virkelig gjør dette attraktivt.

Back