Savipix ScanFlyer Rusty 17 Oct 2022 #1 Tog turen med Blade från Manhattan till Newark i en Bell 206 och här är rapporten i videoformat i full längd (ca 11 minuter). https://youtu.be/lFaNNZ7ueCU Last edited: 17 Oct 2022
Tog turen med Blade från Manhattan till Newark i en Bell 206 och här är rapporten i videoformat i full längd (ca 11 minuter). https://youtu.be/lFaNNZ7ueCU
Savipix ScanFlyer Rusty 17 Oct 2022 #3 Someone said: Hva var flight level her? Ganske lavt? Click to expand... Mellan 1000 och 1500ft om jag minns rätt.
Someone said: Hva var flight level her? Ganske lavt? Click to expand... Mellan 1000 och 1500ft om jag minns rätt.
Henshaw Galley Slave Medlem 18 Oct 2022 #4 Stilig! Noe sier meg at jeg ikke får gjennomslag for denne reiseruten ut til EWR i morgen.
Savipix ScanFlyer Rusty 18 Oct 2022 #5 Henshaw said: Stilig! Noe sier meg at jeg ikke får gjennomslag for denne reiseruten ut til EWR i morgen. Click to expand... It is easier to ask for forgiveness than permission som det heter
Henshaw said: Stilig! Noe sier meg at jeg ikke får gjennomslag for denne reiseruten ut til EWR i morgen. Click to expand... It is easier to ask for forgiveness than permission som det heter
O oy-viv ScanFlyer Silver 18 Oct 2022 #6 Savipix said: It is easier to ask for forgiveness than permission som det heter Click to expand... En bekvem måde at komme fra Manhattan til Newark på! :up: (Jeg orker heller ikke NJ Transit mere; jeg bookede en limo-service da jeg fløj fra EWR i september og det tog ca. 40 min, fra East 23rd)
Savipix said: It is easier to ask for forgiveness than permission som det heter Click to expand... En bekvem måde at komme fra Manhattan til Newark på! :up: (Jeg orker heller ikke NJ Transit mere; jeg bookede en limo-service da jeg fløj fra EWR i september og det tog ca. 40 min, fra East 23rd)
M Midtiblinken ScanFlyer Gold 19 Oct 2022 #7 Stort sett blir limo bedre, spørs på trafikken, men du betaler og for det. Toget er kjapt om du skal rundt Penn Station.
Stort sett blir limo bedre, spørs på trafikken, men du betaler og for det. Toget er kjapt om du skal rundt Penn Station.