Video Korean Air Cargo

PerJohan

ScanFlyer Blue
Sitter på jobb og kjeder meg i godværet. Hva er da bedre enn å snekre sammen en liten videosnutt :colgate:

Boeing 747 er et av de råeste flyene ever, og heldigvis frekventerer den osl regelmessig 3 ggr per uke.
Selv om det har blitt noen bom ved at den har gått inn for landing på østre bane, så har jeg allikevel fått en del opptak av denne kjempen.
Stort sett tar den av på vestre bane og her er det unike muligheter for skikkelig nærbilder ved avgang 01L.

Håper den faller i smak

http://www.youtube.com/watch?v=n5h0XlQd9f0&feature=plcp

Enjoy :fly

images

Kollega fikk nesten tårer i øyekrokene, og han er bob-bob fly-interessert. Skal hilse fra han ;) Ellers alltid en fornøyelse å se filmene dine. Utrolig bra snekret sammen. Vet det brukes lang tid og mye pirk for å få dette til.

Kjempevideo.:up:. Men jeg er av de som syntes flyvideoer skal være uten musikk, da den beste musikken til slike er brummende flymotorer.;)

Hei og tusen takk alle sammen :colgate:

Neste store oppgave blir å forevige Dreamlineren. Jeg håper virkelig at den skal lufte seg litt under oppholdet og ikke bare stå static. I så fall blir det nokså kjedelig video ^_^

Vanvittig herlig...! Du har så utrolig myke og fine panoreringer, at det blir en drøm å se på... Og ja, enig med deg i B747... Den er bare RÅ. Musikk, klipp og komposisjon, bare helt topp! Hvor finner/kjøper/laster du ned så mye fin og passende musikk. Jeg finner så lite interressant royaltyfree musikk - og det jeg finner passer i alle fall ikke til fly (men til skip, som er min store interesse...)

hei å hå

H

Fantastisk video! Skarpt, flott klippet og passende musikk. Og så er det jo luftas flottest fly i tillegg.

Skulle ønske det gikk en daglig 747 flight direkte fra OSL til "der jeg skal".

Back