VG mener vi er nerder!

Replying to Topic 'VG mener vi er nerder!'

På Gardermoen er ledelsen i ferd med å bygge nye gjerder og dermed blir det vanskeligere for flykikkerne å komme nær med hobbyen sin.

Moekkamenn!!!

Heh.....hadde jeg ikke blitt kalt for noe verre enn "nerd" skulle jeg vært fornøyd jeg....:biggrin

Mvh en flygeleder på Røyken...

Jeg synes de er frekk jeg! Jeg er da slettes ingen nerd selv om jeg ofte er sett på Framnes med radioscanner og kamerautstyr til tusenvis av kroner og venter på en Cessna 172 jeg ikke har bilde av fra før :biggrin

Originally posted by Atco

Heh.....hadde jeg ikke blitt kalt for noe verre enn "nerd" skulle jeg vært fornøyd jeg....:biggrin

Mvh en flygeleder på Røyken...

"Nerd" ville kanskje gått som en type hedersbetegnelse sammenliknet med mye av det flygelederne kalles for...;) :D

Husk nå bare på at det er noen som sympatiserer med dere også, selv om det kanskje ikke virker slik hele tiden....:spin:

Som flygeledernerd (Har 122 tårn i boka og flere skal det bli!) føler jeg meg skikkelig tråkka på. :thumbup

Dere er liksomnerder..

Ekte nerder snakker binært :)

Da kaller de Jan "Flytitter" Ovind nerd også da :p

hmm, VG altså:p

Tenk om OSL kunne bygd en terrasse slik de har i FRA, AMS, ZRH og en rekke andre plasser. Perfekt utfluktsmål for "nerdene":cheers:

Når jeg var guttunge dro familien inn til Værnes, spiste middag og titta på flyene. Fine søndagsturer!

Var det aldri snakk om det når OSL ble prosjektert?:)

Synes nerd er en hedersbevisning jeg, spesielt når vi vet hvem som får svi :smokin :love

Originally posted by MD11

Var det aldri snakk om det når OSL ble prosjektert?:)

Det var sikkert det helt til CIA kom på banen. :biggrin

"Hvis vi vrenger en Rema-pose og setter den ved siden av en ICA-pose, hva får vi da? Jo, A-M-E-R-I-C-A."

- Jarle, Åpen Post. :devot:

Originally posted by THS

Jeg synes de er frekk jeg! Jeg er da slettes ingen nerd selv om jeg ofte er sett på Framnes med radioscanner og kamerautstyr til tusenvis av kroner og venter på en Cessna 172 jeg ikke har bilde av fra før :biggrin

Eller han som setter seg på 0521 flyet fra Vadsø med destinasjon Tromsø, lander der 0815.. Knipser LN-WFU og drar hjem igjen 1025 fra Tromsø og lander 1320 i Vadsø da? :)

Å bli kalt nerd, er vel bare for peanøtter å regne i forhold til at "noen" et stykke oppe i systemet begynner å se på flyspotting som et problem....:wow:

hei

noen som har sett noen nye gjerder eventuelt hvor de blir plassert ?

sseas

Bare ikke det går så langt at utviklingen går tilbake til fotoforbud på flyplassene. Med terrorfrykt og CIA i en fin kombinasjon... huff

Slapp av KOG, det faar du aldri hoere om. Det er ikke 'nyheter' ....

hillbilly.gif

På Gardermoen er ledelsen i ferd med å bygge nye gjerder og dermed blir det vanskeligere for flykikkerne å komme nær med hobbyen sin.

Dette ble nok tatt litt ut av sin sammenheng, nye gjerder, bom og vaktboder er bygget ved det gamle tårnet og er del av EU regelverket og tiltak mot terror så det er nok ikke så mye oss fotografer de stenger ute......vollene er jo der som før..:)

:up:

HEIA TUFTE!!!
Selv har jeg noe mer selvironi enn f.eks. KOG (ok, nå får jeg vel i morgen), men jeg titulerer meg selv som "flynerd" og da er det liksom ikke noe mer å diskutere...

Back