VFR til Torp 19/4

Madman

ScanFlyer Gold
Da har jeg endelig somlet meg til å ta med kameraet på tur igjen. Denne gangen ble det en liten tur til Torp for å fly noen landingsrunder med LN-AGM. Hadde en flott tur. Her er noen bilder.

1.jpg

Passert Nittedal. Utsikt over Oslo fra 4000 fot.

11.jpg

Her er det visst innimellom 20 mann som løper rundt og sparker lærkuler mot to andre menn som står i hvert sitt bur. I tillegg er det tusenvis av mennesker som roper og skriker at de må slutte med det...

12.jpg

I det hvite bygget et det også mye hyling og skriking...

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Båtlivet er i full gang.

17.jpg

18.jpg

Blåser friskt utpå fjorden.

110.jpg

Jarlsberg.

112.jpg

Tønsberg.

Siden vi tok samme veien tilbake, blir det bare et par bilder til...

114.jpg

115.jpg

116.jpg

Oppbyggingen av nye Holmenkollen.

118.jpg

Traffic at 12 o'clock. Passerte et par tusen fot over oss over Nittedal.

120.jpg

Nannestad.

121.jpg

Sto utenfor hangaren vår.

122.jpg

Og denne sto inni hangaren.

Det var søndagens lille utflukt. :)

Last edited:
Nydelige bilder, skulle gjerne blitt med på en sånn tur.
Lenge siden jeg har vært i småfly nå.

Fint med bilder fra Oslo-Vestfold området. -Manglet et par-tre bilder fra Torp kanskje, ref topic? ;) Ellers må jeg spørre: Når dere andre ser på Operaen fra lufta... den ser veldig feilplassert ut som den hvite bygningen midt i byen? -Og ser det ikke ut som om det er et flatpakket bygg rett fra IKEA som ennå ikke er blitt satt sammen?

Fint med bilder fra Oslo-Vestfold området. -Manglet et par-tre bilder fra Torp kanskje, ref topic? ;) Ellers må jeg spørre: Når dere andre ser på Operaen fra lufta... den ser veldig feilplassert ut som den hvite bygningen midt i byen? -Og ser det ikke ut som om det er et flatpakket bygg rett fra IKEA som ennå ikke er blitt satt sammen?

Ikke for å skjære helt ut her nå, men operaen er vel noe av det mest meningsløse våre skattepenger er gått med til.
I tillegg er det jo bare en utrolig stygg byggning...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. :)

-Manglet et par-tre bilder fra Torp kanskje, ref topic? ;)

Joda, burde hatt med det, men hjulene hadde bakkekontakt på Torp i underkant av et kvarter. Og i løpet av den tiden strakk vi på beina i ca 5 minutter. I de minuttene vi sto der skjedde det ikke så veldig mye... ;)

Og når det gjelder operaen må jeg bare si meg enig. Makan til malplassert bygning skal man lete lenge etter... Nesten så man håper på litt mer global oppvarming, så vannstanden stiger noen meter.... :p

rart å se at i østlandet er det fortsatt få snøflekker her og der.. og ikke begynt å bli grønt i landskapet enda som det er i vestlandet nå

rart å se at i østlandet er det fortsatt få snøflekker her og der.. og ikke begynt å bli grønt i landskapet enda som det er i vestlandet nå

Skal ikke så langt opp i åsen her før det er mer enn bare noen få flekker...

119.jpg

Back