• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Verdens største på OSL

Re: Verdens største på OSL

Ut i fra overskriften din, var jeg klar for aa hoppe paa foorste fly ned til OSL.

Ut i fra overskriften din, var jeg klar for aa hoppe paa foorste fly ned til OSL.

Er som tabloidmediene, skap interesse i overskriften for å trekke til seg lesere, sleipt? Ja! Ulovlig? Nei!

Ja jeg var klar for å reise opp, AN225 og greier!

Men, men, not:(

Hadde vært noe å hatt i hagen her gitt...... :-) Snø kunne bare kommet da gitt....

jeg trodde veivesenet og NSB hadde noen ganske heftige snøfresere også!

hva måler man som verdens største? effekt?

Er det denne noen av oss var å sparket i dekkene på i oktober eller er dette en enda større utgave? Husker jeg riktig var den nylevert da noen av oss var der i på omvisningen i forbindelse på 10års jubileet

Er det denne noen av oss var å sparket i dekkene på i oktober eller er dette en enda større utgave? Husker jeg riktig var den nylevert da noen av oss var der i på omvisningen i forbindelse på 10års jubileet

Ja, det var den dere så på 10års jubileet. Det er kapasiteten på viftene som gir betegnelse verdens største, 2000hk!

Det var nok TV 2000 som stod i et hjørne der - var merket med OSL maskinnummer 610

Og så hadde jeg tilfeldigvis et bilde av den også :D

Attachments

• OSL610.jpg
    OSL610.jpg
    60.7 KB · Views: 1,240

Må da bråke endel når snøen dundrer rett bak seg sånn, i den farten og med den mengden. Men kanskje godt isolert?

Sjåføren sa vel noe slikt som "bare den bråker og bruker diesel" så elsket han slike maskiner. :)

Back