flyKSU ScanFlyer Gold 1 Jun 2010 #1 Velkommen til Kristiansund, Widerøe I dag var første dag for Widerøes vestlinkproduksjon. Den aller første ruta; WF470 gikk KRS - SVG - KSU tidligere i dag. Her er bilder fra ankomsten på KSU. Beklager motlyset.
Velkommen til Kristiansund, Widerøe I dag var første dag for Widerøes vestlinkproduksjon. Den aller første ruta; WF470 gikk KRS - SVG - KSU tidligere i dag. Her er bilder fra ankomsten på KSU. Beklager motlyset.
E ENKB ScanFlyer Gold 1 Jun 2010 #2 Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Prøver meg på å poste noen bilder jeg også : Flaggene er oppe Først en ankomst fra Færøyene LN-WFS F50 fra Bergen Last edited: 1 Jun 2010
Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Prøver meg på å poste noen bilder jeg også : Flaggene er oppe Først en ankomst fra Færøyene LN-WFS F50 fra Bergen
LCH78 www.lch78.net Medlem 1 Jun 2010 #3 Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Pene bilder dettan Den aller første avgangen på Vestlink var WF478 KRS-SVG kl 06:57 i morrest da
Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Pene bilder dettan Den aller første avgangen på Vestlink var WF478 KRS-SVG kl 06:57 i morrest da
Even92LN ScanFlyer Gold 1 Jun 2010 #5 Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Knallfine bilder fra dere begge! :up:
D DeHaveland Newcomer 1 Jun 2010 #6 Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Flotte bilder! ..... i fantastisk vær! Undertegnede var ombord på ankomst, og "vandrer" litt rundt flyet under bakkeoppholdet! Mine føtter kan nok skimtes på det ene bildet Veldig hyggelig mottakelse på Kvernberget EBKB og FlyKSU: Ser dere har fotografert fra innsiden. Send meg gjerne pm. Kanskje jeg møtte dere i dag?
Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Flotte bilder! ..... i fantastisk vær! Undertegnede var ombord på ankomst, og "vandrer" litt rundt flyet under bakkeoppholdet! Mine føtter kan nok skimtes på det ene bildet Veldig hyggelig mottakelse på Kvernberget EBKB og FlyKSU: Ser dere har fotografert fra innsiden. Send meg gjerne pm. Kanskje jeg møtte dere i dag?
E ENKB ScanFlyer Gold 1 Jun 2010 #7 Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Vi var nok på utsiden av gjerdet.
flyKSU ScanFlyer Gold 1 Jun 2010 #8 Re: Velkommen til Kristiansund, Widerøe Stod nok utenfor ja Takk for hyggelige kommentarer