Velkommen OY-KFC!

Sysyphus

Newcomer
SAS' tredje CR9 er på vei til CPH fra CYMX via CYQX. I dette øyeblikk passerer den ca. over Reykjanes ryggen, sydøst av Kapp Farvel. Lander i CPH klokken 0200 i natt.

Velkommen! :-)

Ja her går det unna. Synes nettopp jeg leste at nr 2 var mottatt!

Hvor lenge er det til nr 4 og 5 kommer?

BF:cool2

Kommer den med dette merket? ;)

KFC.gif

Kommer den med dette merket? ;)

KFC.gif

Da fikk altså danskene sin Kentucky Fried Chicken i tillegg til det andre fulgeflyet som rett nok er inaktivt - LN-PIP. ;)

Norge har og har hatt noen morsomme registreringer:

LN-KKY = Kykkeliky - nok en chicken
LN-BRL = Bequrelen

Det er sikkert flere, men det er de jeg kommer på i farta

SAS' tredje CR9 er på vei til CPH fra CYMX via CYQX. I dette øyeblikk passerer den ca. over Reykjanes ryggen, sydøst av Kapp Farvel. Lander i CPH klokken 0200 i natt.

Velkommen! :-)
Kap Farvel er Grønlands sydligste punkt..Flyvetid til CPH herfra er ikke over 5 timer...så kl 0200 inat er nok ikke hlet rigtigt..snarere omkring 2000lt
vil jeg tro

Hilsen
Ole

Kap Farvel er Grønlands sydligste punkt..Flyvetid til CPH herfra er ikke over 5 timer...så kl 0200 inat er nok ikke hlet rigtigt..snarere omkring 2000lt
vil jeg tro

Hilsen
Ole

OY-KFC landede på CPH lidt over kl. 02 i nat. Har siden da holdt foran SAS Cargo på CPH og jeg havde selv fornøjelse af at se den her til eftermiddag. En ganske nydelig maskine...

vil jeg tro

Hilsen
Ole

Vel.... Sysyphus postet innlegget sitt kl.2251, så det blir vel litt galt...?

Men uansett: Velkommen KFC...!

Back