A Axelll ScanFlyer Blue 22 Jul 2008 #1 Vattenflygplan i Victoria, Canada: Fler bilder finns här och här.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 22 Jul 2008 #2 Veldig bra! Det er ikke ofte vi ser mange kanadiske amfibiedyr
A Axelll ScanFlyer Blue 22 Jul 2008 #5 Kul att ni gillar bilderna! Flög själv med West Coast Air från Victoria till Vancouver downtown. Det var en riktig upplevelse! Tyvärr är man redan tillbaka i Sverige igen... Men ska förhoppningsvis dit snart igen.
Kul att ni gillar bilderna! Flög själv med West Coast Air från Victoria till Vancouver downtown. Det var en riktig upplevelse! Tyvärr är man redan tillbaka i Sverige igen... Men ska förhoppningsvis dit snart igen.
Fly high ScanFlyer Gold 23 Jul 2008 #6 Flotte bilder - og ikke så ofte vi ser disse bevingede skapningene her inne Men jeg synes det ser skummelt ut med den løse stroppen (?) på Twin Otterens venstre pontong?
Flotte bilder - og ikke så ofte vi ser disse bevingede skapningene her inne Men jeg synes det ser skummelt ut med den løse stroppen (?) på Twin Otterens venstre pontong?
A Axelll ScanFlyer Blue 24 Jul 2008 #7 Fly high said: Men jeg synes det ser skummelt ut med den løse stroppen (?) på Twin Otterens venstre pontong? Click to expand... Antagligen nån förtöjningslina som någon har glömt på planet/som sitter av någon anledning löst... Men jag måste säga att det ser lite konstigt ut.
Fly high said: Men jeg synes det ser skummelt ut med den løse stroppen (?) på Twin Otterens venstre pontong? Click to expand... Antagligen nån förtöjningslina som någon har glömt på planet/som sitter av någon anledning löst... Men jag måste säga att det ser lite konstigt ut.