• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vant én million bonuspoeng

Re: Vant én million bonuspoeng

Jeg kjenner en jantelovsk misunnelse komme snikende. Jeg kunne hatt 1,2 millioner poeng idag... :P

Sitter på nesten 1M i ulike bonusprogrammer selv, aldri vunnet noe av det, men noen må jo være heldige også :)

En annen sak er jo om han rekker å bruke poengene på noe vettugt innen de utløper. Gutten burde jo få en innføring i *A-awards, trist å bruke alt på SAS.

I hvert fall på reiser i økonomi T/R Island. Det er i hvert fall sløsing!

Lur markedsføring av SAS dette. En million bonuspoeng koster langt mindre for selskapet enn noen helsider i dagspressen. Og når dagspressen lager redaksjonelle og positive oppslag om SAS, har det en langt større reklameverdi enn en tradisjonell annonse. I tillegg kommer jo markedsføringen som ungdommen selv står for på Facebook.

(Hva det sier om den norske journaliststanden skal jeg ikke ta med her... )

Back