snag ScanFlyer Blue 9 Apr 2008 #1 Bilde fra airliners.net Hadde dette vært i Norge ville vel ikke arbeidstilsynet vært langt unna!:lol: Last edited: 9 Apr 2008
Bilde fra airliners.net Hadde dette vært i Norge ville vel ikke arbeidstilsynet vært langt unna!:lol:
BSSW Browncoat 9 Apr 2008 #2 Re: Vanlig prossedyre? Hadde jeg gjort slikt når jeg tok fagprøven så hadde jeg fått stryk nesten før jeg hadde begynt
Re: Vanlig prossedyre? Hadde jeg gjort slikt når jeg tok fagprøven så hadde jeg fått stryk nesten før jeg hadde begynt
VoiceCom ScanFlyer Silver 9 Apr 2008 #3 Re: Vanlig prossedyre? Hehe - ikke helt standard den der, nei. Her er også et tilfelle av rapportering jeg lurer på om ikke er helt standard... Attachments NEWTECHLOG.jpg 36.9 KB · Views: 314
Re: Vanlig prossedyre? Hehe - ikke helt standard den der, nei. Her er også et tilfelle av rapportering jeg lurer på om ikke er helt standard...
S Speedbird ScanFlyer Gold 18 Apr 2008 #5 Re: Vanlig prossedyre? BSSW said: Hadde jeg gjort slikt når jeg tok fagprøven så hadde jeg fått stryk nesten før jeg hadde begynt Click to expand... Hehe.. ..ja, du var jo ivrig med HMS under fagpøven, "sæla" som vi kalte deg.. Kule bilder ellers!!
Re: Vanlig prossedyre? BSSW said: Hadde jeg gjort slikt når jeg tok fagprøven så hadde jeg fått stryk nesten før jeg hadde begynt Click to expand... Hehe.. ..ja, du var jo ivrig med HMS under fagpøven, "sæla" som vi kalte deg.. Kule bilder ellers!!
BSSW Browncoat 18 Apr 2008 #6 Re: Vanlig prossedyre? Speedbird said: Hehe.. ..ja, du var jo ivrig med HMS under fagpøven, "sæla" som vi kalte deg.. Click to expand... De skulle ikke få lov til å ta meg på HMS ihvertfall
Re: Vanlig prossedyre? Speedbird said: Hehe.. ..ja, du var jo ivrig med HMS under fagpøven, "sæla" som vi kalte deg.. Click to expand... De skulle ikke få lov til å ta meg på HMS ihvertfall