• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Utsikt fra sete 27A ALC til OSL Timelapse video

Takk jeg synes sangen reflekterer mitt gode humør når jeg er ute å flyr og kan se ut vinduet :lol:

Takk Jeg brukte ett GoPro HD Hero 1 montert med sugekopp på vinduet. Jeg stilte inn kameraet til å ta ett bilde vært andre sekund. Så ett sekund på videoen er lik ett minutt i virkeligheten.
Bildene ble satt sammen med QuickTime Pro avspilt ved 30 bilder per sekund.

Hehe den hadde jeg ikke sett før, artig :lol:
Takk landingen foregikk i mørket nede i skydekket. Batteriet på GoProen gikk. Jeg fikk derimot filmet takeoff så en video med den kommer i løpet av dagen uten trololo musikk ;)

Artig konsept, men det går ikke an å skru av ultravidvinkelen på det goprokameraet? Jeg ble litt "svimmel" og følte flyet fløy i sirkel hele tiden / konstant venstresving pga den "barrel distortionen" som blir :p

Takk eneste måten å bli kvitt ultravidvinkelen på er å fysisk bytte ut objektivet på kameraet. Finnes dessverre ingen innstillinger for justering av bildevinkelen når man tar bilder på HD Hero 1.

Takk Inger :) Satser på at jeg får litt mer klarvær på neste tur slik at man får sett litt mer av bakken.

Back