Ut på tur 2...

Re: Ut på tur 2...

Originally posted by Hurum

Originally posted by EB

Buffeten Up Front er imponerende...

Må si meg helt enig med EB....buffeten så imponerende ut. Så delikat ut! Veldig bra.

Buffeten frekventeres ofte av en herværende kaptein på sine "inspeksjonsrunder"!;)

Originally posted by LN-BRK

Originally posted by Thomas

Vi bor på UN Millenium Plaza, rett på andre siden av gata for FN.

Pris? Skal selv til NYC første uka i november og sliter med å finne et godt og "billig" hotell :)

Det er en stor messe som jeg skal delta på den helga i NYC, prisene er gjennom taket.... Jeg betaler (dvs jobben) over 400 dollar natta...

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by Hurum

Originally posted by EB

Buffeten Up Front er imponerende...

Må si meg helt enig med EB....buffeten så imponerende ut. Så delikat ut! Veldig bra.

Buffeten frekventeres ofte av en herværende kaptein på sine "inspeksjonsrunder"!;)

Da er du vel kjapp på Godiva sjokoladen ;)

Ramada New Yorker Hotel er rimelig til å være på Manhattan, og ligger veldig godt til like ved Madison Square Garden og Penn Station. Var egentlig booket inn der sammen med en gjeng venner i sommer, men noen av oss byttet til et billigere "hotel" på Upper West Side. Angret som en hund i ettertid. Men i følge de som ble boende på New Yorker var hotellet bra, men med litt slitte og små rom. (men de fleste hotellrom i New York er vel relativt små)

EDIT: klikkbar link

Back