Originally posted by peraARN
I vilket fall som helst vore det trevligt med ytterligare en USA-linje från Arlanda, även om det känns som det borde vara Oslo och Gardermoens tur snart, där kan vi snacka underserved flygplats. :nor
Originally posted by MD11
SK hadde jo planlagt CPH-SFO. Er den lagt fullstendig i lengst ned i kontorskuffen til Lindegaard??
Är det bara jag som får känslar av att asien linjer från ARN ligger högre upp på listan?Originally posted by jikswoboB
Originally posted by MD11
SK hadde jo planlagt CPH-SFO. Er den lagt fullstendig i lengst ned i kontorskuffen til Lindegaard??
Svaret heter nog föga överraskande att fler flygplan måste till. Den dagen, om den dagen inträffar, då SAS får dom där två A330 som det pratats så mycket om, kanske vi får se en linje öppnas till SFO. Från alla dom diskussioner som förekommit här har jag fått intrycket att SFO ligger högt upp på flygbolagets önskelista.
Takk svenske venner!!Det jeg stusser litt på er hvorfor Star partner United ikke åpnet OSL-EWR når SAS la ned,de har jo tross alt B767-200 i sin flåte,så da hadde jo ihvertfall ruten blitt innen Star..Originally posted by jikswoboB
Originally posted by peraARN
I vilket fall som helst vore det trevligt med ytterligare en USA-linje från Arlanda, även om det känns som det borde vara Oslo och Gardermoens tur snart, där kan vi snacka underserved flygplats. :nor
Absolut vore det kul. Fast helst skulle den linjen gå till USAs västkust eller varför inte södra USA. San Francisco eller Miami, för spridningens skull...
Originally posted by Alf
Är det bara jag som får känslar av att asien linjer från ARN ligger högre upp på listan?
Dessutom, ska man ha en daglig till SFO krävs det 2 flygplan väl?
Originally posted by jens
SAS kunne jo vælge at wetlease MU/CA/SZ til at flyve PEK-CPH, PVG-ARN og PVG-CPH i sas farver på SAS rute nummer, og så bruge de derved frigivne 340 til at starte CPH-SFO og CPH-DXB - to fly må kunne dække de to ruter dagligt
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.