United teknisk i San Francisco?

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Er i SFO og ser 4 nymalte 744 parkert ute "i åkeren" . Er det malebutikk her ??

Re: United

Stor vedlikeholdsbase for gamle UA, så de har sikkert malerhangar der også, ja ...

Jonas Fjeld fra Tranby er paa hvalfangst i VG jolle ;)

Ikke noe maling i San Francisco, det gaar en del 747 ut av byen og det staar ofte en skokk av dem paa formiddagen.

Pussige at de 4 nymalte står på nøyaktig samme plass ute på jordet ved en hangar som for 19 dager siden. Skokken så jeg også, vved begge anledninger og de hadde gamle farger :8:

Johnsen er stadig vekk der borte. Slår på tråden til han i morra så får vi nok svar

Heisann,

Er i SFO og ser 4 nymalte 744 parkert ute "i åkeren" . Er det malebutikk her ??

Som nevnt saa er det ingen malejobber i SFO, men som ogsaa nevnt er det en stor teknisk base for United.

Vi hadde noen "opportunities...:rolleyes:" med B747 flaaten over jul, men heldigvis er det fleste tilbake i revenue service naa.

Det har vaert et stort push for aa faa alle "slagskipene" malt om, men de litt nyere (UA) livery vil ta lengre tid.

Dag

Takk Dag, da fikk jeg svar...likte ordet "opportunities" .. . Helt herlig....^_^ pussige var at de som var parkert der ute hadde ny "CO" bemaling...

Fra United Club var det også i tillegg til 744 i "åkeren" god utsikt mot den herlige elegante parkeringen av UA sine iltre bier av Skywest som ventet på parkering.,eneste sted i verden jeg har sett fly i "polkø" . Linet opp på rett linje for å få gateplass... Koste meg begge veier t/r HNL...

Last edited:
Back