United - hva slags seter Frankfurt til Chicago?

Klette

ScanFlyer Blue
Hei,

Er det noen her som vet om United bruker de nye flat setene i sine 777 som går mellom Frankfurt og Chicago?

Re: United - FRA til ORD

Det var helt flate seter sist jeg fløy med UA i C mellom FRA-ORD i september i fjor

Jeg fløy FRA-ORD-FRA i juli i fjor med 772 i BusinessFirst og fikk de nye setene begge veier. Leste en del om det på forhånd og forstod at denne ruten alltid hadde nye seter. I følge seatguru skulle alle 772 med gammel være ferdig konvertert innen juni 2013.

Takk for svar!

Er det noen som kan melde om disse setene?
Det er jo 8 seter i bredden på en 777.
På bildene så ser det ikke så gale ut, men på flatseats.com så blir de dårlig behandlet...
For smale og at det er fælt å sitte andre veien er det de fleste sier...

Hvordan rangerer dere å fly dette, kontra biz med LH?

Bør vel forøvrig nevne at jeg skal fly dagflygning...

For smale og at det er fælt å sitte andre veien er det de fleste sier...

Jeg har ikke fløyet UA, men med BA velger jeg alltid baklengssete. Man merker ikke hvilken vei man sitter når flyet er på cruise, og er det dønn horisontale seter/senger er det jo bedre å ligge med hodet noen grader opp enn ned.

Skal teste setet på upper deck i 747 på fredag og kan gi tilbakemelding da om det ikke kommer moen før den tid. Uansett viktig å unngå midten i fireseteren.

Fikk en complimentary upgrade til BusinessFirst med UA på 777 fra ORD til FRA i April i år.
Naboen klaget at hun syntes det var smale seter. Jeg satt i midten på 4 seteren... woho..
Jeg koste meg med Champagne og sov godt i flatbeden, dog ikke like godt som jeg gjør i 757 dems :)

God tur!

Jeg syntes de var bra men nå er ikke jeg spesielt brei over ræva heller.
Satt feil vei og trodde det skulle være ubehaglig men merket ikke noe til det etter take off.

Jeg har ikke fløyet UA, men med BA velger jeg alltid baklengssete. Man merker ikke hvilken vei man sitter når flyet er på cruise, og er det dønn horisontale seter/senger er det jo bedre å ligge med hodet noen grader opp enn ned.

Skal vist være teoretisk sikrere også da man blir presset ned i sete i stede for kastet frem ved nødlanding.

Hei,

Er det noen her som vet om United bruker de nye flat setene i sine 777 som går mellom Frankfurt og Chicago?

UA har to typer flatbed seats. De som er arvet fra "gamle" UA er smalere og dårligere enn setene fra gamle CO. UA-setene kjennetegnes ved at halvparten står feil vei. UA-setene har ingen lagringsplass, mens CO-setene har en liten hylle i skulderhøyde hvor man kan oppbevare iPad, headset og vannflaske. Setene er ellers helt på det jevne, og jeg har ingen problemer med å sove godt i dem. Jeg er litt over 180 cm høy, og jeg vet at lengre personer av og til klager på at setene blir i korteste laget når de er slått ned.

Jeg fløy denne ruta i påsken, og jeg som er litt over middels stor synes disse setene var meget behagelig. Satt bakovervent både på hjem- og utreise.

Thomas

Takk for alle tilbakemeldinger! Godt med innspill når en er litt usikker...

Jeg beholder United 777, og prøver noe nytt. Flyet går 12:45 fra Frankfurt, da får jeg god tid til B43 loungen før flight... Dropper Lufthansa denne gangen...

Back