United Airlines Farver

Hej,

Den 8. december 2008 fløj jeg med en United Airlines B757-200 fra San Francisco til Denver. Det var helt præcist maskinen med indregistreringsnummer N522UA. Desværre har jeg glemt, om den var i den gamle, grå/blå bemaling eller den nye, hvide/blå.

Hvis jeg kigger på f.eks. airliners.net og lignende, kan jeg se, at maskinen nu er ommalet til det nye design, men jeg kan desværre ikke konkludere, at det er sket *før* den 8. december 2008.

Er der nogen, der ved, om nogen måske fører statistik over den slags ting?

Venlig hilsen,
Michael Knudsen, Danmark

Det vil jeg også meget gerne vide. Jeg har ladet mig fortælle, at United Airlines maler deres fly i enten ROW eller GSO, men jeg har ikke kunnet spore N552UA til disse destinationer.

Jamen, det billede er jo taget 21. december, som er *efter* 8. december. Den kunne jo godt være blevet malet på et tidspunkt mellem disse to datoer.

Min analyse, i følge link over så var den definitivt malt om innen 21. des 08 og i følge http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6408326 så var en ikke malt om 10. okt 08. Følger du libhomeradar så har den en glippe mellom 7. nov og 23. nov hvor den ikke har blitt fanget opp og sannsynligvis var ute av produksjon, jeg vil anta at det er tidspunktet som den har vært til sjekk og blitt malt om.

Back