O Oluf Air ScanFlyer Blue 16 Nov 2012 #1 Har andre flyselskaper enn SAS ungdomsbilletter med last minute salg osv? Benyttet meg av dette SAS tilbud for litt siden og lurer på om andre flyselskaper også har ett slikt tilbud! Takk Olav
Har andre flyselskaper enn SAS ungdomsbilletter med last minute salg osv? Benyttet meg av dette SAS tilbud for litt siden og lurer på om andre flyselskaper også har ett slikt tilbud! Takk Olav
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 16 Nov 2012 #2 Oluf Air said: Har andre flyselskaper enn SAS ungdomsbilletter med last minute salg osv? Benyttet meg av dette SAS tilbud for litt siden og lurer på om andre flyselskaper også har ett slikt tilbud! Takk Olav Click to expand... Kjøper du fjennom Kilroy har vel de flere selskaper?
Oluf Air said: Har andre flyselskaper enn SAS ungdomsbilletter med last minute salg osv? Benyttet meg av dette SAS tilbud for litt siden og lurer på om andre flyselskaper også har ett slikt tilbud! Takk Olav Click to expand... Kjøper du fjennom Kilroy har vel de flere selskaper?
Discus Galley Slave Medlem 16 Nov 2012 #3 Ja, flere har det (har ikke liste), men mange selger det ikke på nettet.