C Cessna182 ScanFlyer Blue 25 Sep 2011 #1 Har sett det før, men idag igjen på Torp. WIZZair A320 fløy leeenge etter avgang med hjulene ute, hvorfor det ?
Har sett det før, men idag igjen på Torp. WIZZair A320 fløy leeenge etter avgang med hjulene ute, hvorfor det ?
D Dreyer ScanFlyer Silver 25 Sep 2011 #2 Re: Understellet ute lenge etter takeoff ! Kan være for varme bremser.
Ståle Amatør 25 Sep 2011 #3 Re: Understellet ute lenge etter takeoff ! Er bremsene tilsatt ved takeoff da?
D Dreyer ScanFlyer Silver 25 Sep 2011 #4 Re: Understellet ute lenge etter takeoff ! Kan være varme etter landing, og kort turnaround gjør at de ikke er kalde nok til avgang igjen? Jeg bare gjetter, det kan sikkert være mange andre faktorer.
Re: Understellet ute lenge etter takeoff ! Kan være varme etter landing, og kort turnaround gjør at de ikke er kalde nok til avgang igjen? Jeg bare gjetter, det kan sikkert være mange andre faktorer.
LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Sep 2011 #5 Ble forøvrig diskutert her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=71417
E enzv-sola ScanFlyer Blue 26 Sep 2011 #6 Fløy A321 i helgen, flyet hadde stått på bakken i over en time og bremsetemp lå på 230-250 celcius... Det hadde jeg ikke trodd!
Fløy A321 i helgen, flyet hadde stått på bakken i over en time og bremsetemp lå på 230-250 celcius... Det hadde jeg ikke trodd!