• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ukestart...

putzmeister

ScanFlyer Dusty
En aldrig så liten tur etter jobben både Mandag og Tirsdag. Flaks at jeg ikke rakk til vollen...

IMG_4420.jpg

..fordi den tok av tidlig. Første gang jeg fikk den i lufta. TF-ARP

IMG_4436.jpg

Aeroflot med Airbus A330-300 ser det ut til...

IMG_4449.jpg

Her er Sundten med contrailen fra Aerofloten..

IMG_4482.jpg

Dette fine helikopteret landet ved GA LN-OWR

IMG_4490.jpg

Dette er aldrig feil :D SE-DFT

IMG_4502.jpg

IMG_4504.jpg

IMG_4508.jpg

Meget spesiell maskin. OY-TLP er en Piaggio P-180 Avanti. Første gang jeg ser en slik live.

IMG_4515.jpg

Skal man kose seg så må en slite litt først...

IMG_4540.jpg

Litt aktivitet ved flyene, her klargjøres det før kveldens økt.

IMG_4545.jpg

IMG_4552.jpg

IMG_4559.jpg

IMG_4563.jpg

Må jo ikke glemme at vi har enda en trippel7 her, ikke bare Thai. Dette er AP-BGJ

IMG_4593.jpg

Noe propp aktivitet er det selvsagt også. Denne SAABen har det veldig travelt... LY-RUN

IMG_4600.jpg

...for denne venter ikke. Landet ganske tett SE-DIS

Det var tilsammen 45 min på plattformen. Det ble en halvtime på mandag og et kvarter i dag. Håper bildene faller i smak.

En virkelig verdig start på uken! Flotte bilder, og som Twin_Otter sier: bildet av SE-DFT var knall! :up: :D

Flotte bilder der ja. Den Piaggioen er bare dødskul. Liker fly med feilveimotorer, sånn som Cozy Mark IV også har. :) Har et lite tillegg til postflyet SE-MAF du har der:

DSC_0541.JPG

Er vel en del av pynten det, pk772 :)

Må si du er ivrig, Stein! Flott levert som vanlig. Og så mange bilder og ikke en eneste 737 - flott! :D

Igjen en imonerende bildesamling i HQ. Synes det første bildet kunne ligne på en plastmodell på stativ ;)

Nydelig bilde av MDen fra SAS, samt første bilde av PIA 777!

Sett litt forandringer i bildene etter du har fått fatt i en 100 - 400 L!

Back