• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ukens Scanvintips på Scanair.no

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ukens Scanvintips på Scanair.no

Holder meg fortsatt til "røde" tips i mangel på den helt store sommervarmen her på Østlandet - tror nok ukens Scanvin alikevel vil falle i smak også i deler av landet med bedre vær - husk bare å servere den avkjølt.

Castello del Trebbio Chianti 2006 fra Toscana koster NOK 14,90 på Vinmonopolet - og den er å finne på bestillingsutvalget som vil gi deg flasken/e innen to dager - BRA!!!

Smak av kirsebærfrukt, mørke bær, krydder (salvie og anis) og passer godt til retter av/med lyst kjøtt, lam og/eller storfe. I kveld tar vi den til lyst kjøtt - men den smakte også godt til storfe på mandag. Hyggelig med ferie og mye god mat og god vin - også i starten av uken!

Glad uke!

Re: Ukens Scanvintips på Scanair.no

Jeg for min del har holdt meg til mørkebrunt/svart fra bestillingsutvalget denne uka. Nøgne Ø Dark Horizon står og venter på rett anledning.

Et løp & kjøp tilbud! Selv brenner jeg inne med rosévin hvis været ikke bedrer seg :cry: ...

...ikke gi opp ennå!!!

Back