Originally posted by EB
...ja - men det er utenpå!!!
Originally posted by LCH
Originally posted by EB
...ja - men det er utenpå!!!
Det er ikke noe galt med innsiden heller, fullt på høyde med andre selskaper fra de samme bredeegradene.
Originally posted by LN-SEK
Har opplevd både blide og sure cabinpersonale hos Icelandair, men det som er morsomt er når de lander på Keflavik. "Velkomin Heim !" over høyttaleren ^_^
Originally posted by LCH
Akkurat når det gjelder underholdning vil jeg vel si at SAS ligger et hestehode foran, der kan man tross alt velge mellom kinoaktuelle filmer på sin egen skjerm, mens Icelandair viser "Forrest Gump" og andre klassikere på fellesskjermer. Litt spesielt var det å få sikkerhetsdemoen på "norsk" på JFK, det hadde jeg ikke ventet hos FI.
Originally posted by Someone
Originally posted by LCH
Akkurat når det gjelder underholdning vil jeg vel si at SAS ligger et hestehode foran, der kan man tross alt velge mellom kinoaktuelle filmer på sin egen skjerm, mens Icelandair viser "Forrest Gump" og andre klassikere på fellesskjermer. Litt spesielt var det å få sikkerhetsdemoen på "norsk" på JFK, det hadde jeg ikke ventet hos FI.
Nå ble det vel her snakket om mellom OSL og KEF....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.