UA i F eller OZ/NH i C mellom Seoul og Tokyo?

LCH

ScanFlyer Crusty
Medlem
Denne gangen SKAL jeg (mis)bruke US' tilbud og jeg tror jeg har funnet datoer som passer og alt. Det eneste som gjenstår er egentlig å finne ut hvem som skal få æren av å frakte meg fra Seoul til Tokyo.

Verken ANA eller Asiana tilbyr F på denne ruten, det gjør imidlertid United. Spørsmålet mitt er om noen vet hvor førsteklasses UA er på disse rutene? Det ser ut til å være tre klasser på flyet, men med 10 seter i F er det ikke nyeste innredning. Kan ANA eller Asiana i C være like bra eller bedre? (Asiana flyr en 747 Combi, noe som jo er litt eksotisk i seg selv.)

Ta en titt på flytyper som er tilgjengelige på dine datoer... Har begge i C neste år, henholdsvis 777/333 HND-HKG-ICN, men har ikke sett på setene forløpig...

Ikke lange turen, så det er neppe store forskjellen .. Jeg ville tatt ANA. Du har en liten sjanse til å få flydd 787 ...

Den skal flys mye regionalt i begynnelsen - Seoul var en av byene som var nevnt. Jeg ville booket ANA og hvis det dukket opp en mulighet ville jeg prøvd å grine meg til en ombooking.

Denne gangen SKAL jeg (mis)bruke US' tilbud og jeg tror jeg har funnet datoer som passer og alt. Det eneste som gjenstår er egentlig å finne ut hvem som skal få æren av å frakte meg fra Seoul til Tokyo.

Verken ANA eller Asiana tilbyr F på denne ruten, det gjør imidlertid United. Spørsmålet mitt er om noen vet hvor førsteklasses UA er på disse rutene? Det ser ut til å være tre klasser på flyet, men med 10 seter i F er det ikke nyeste innredning. Kan ANA eller Asiana i C være like bra eller bedre? (Asiana flyr en 747 Combi, noe som jo er litt eksotisk i seg selv.)

Merkelig det med at OZ ikke tilbyr F på ICN-NRT. Jeg bestilte en slik leg for to timer siden hos US. Rute OZ 102, kl 09.00-11.10, 11.10.

Jeg skal ikke si sikkert at det ikke tilbys F, men KVStool viser det ikke. Får sjekke når jeg snakker med US.

Den skal flys mye regionalt i begynnelsen - Seoul var en av byene som var nevnt. Jeg ville booket ANA og hvis det dukket opp en mulighet ville jeg prøvd å grine meg til en ombooking.

Ja, men planen min er uansett å fly den mellom Hiroshima og Haneda, bedre det enn å gamble og grine. ;)

Jeg skal ikke si sikkert at det ikke tilbys F, men KVStool viser det ikke. Får sjekke når jeg snakker med US.

Jeg fant den på ANA.

Damen på US hadde litt problemer, men fant den også til slutt. Hun virket noe uerfaren, men hyggelig.

Er en 747 hvis jeg husker rett.

Floy UA first mellom ICN og NRT, det var topp det. Ordentlige first seter, champagne dog i plastglass, grei lunch osv. Na vet jeg ikke hvor i Tokyo du skal, men NRT er veldig tungvindt for visse omrader i Tokyo, dog veldig enkelt om man skal til Ueno da man har Kesei Skyliner som bruker rimelig noyaktig 45 min til Ueno pa de kjappeste togene. HND er naermere bykjernen.

Floy UA first mellom ICN og NRT, det var topp det. Ordentlige first seter, champagne dog i plastglass, grei lunch osv. .

Alle amerikanske flyselskaper serverer drikke paa bakken i plastglass. Paalagt av FAA. UA har skikkelige glass med stett naar du er oppe i lufta

Jeg hadde samme dilemma på turen min til høsten, men endte opp med ANA HND-GMP i regional C. Rett og slett fordi HND og GMP ligger nærmere sentrum enn NRT og ICN.

Back