• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Twin Otter-produksjon er i ferd med å starte opp igjen

Desk pilot

ScanFlyer Crusty
Twin Otter-produksjon er i ferd med å starte opp igjen

Dette har vært nevnt i en tråd allerede. Jeg synes imidlertid at nyheten er så god at det fortjener en egen topic.

Viking Air mener at det meste nå er på plass for å kunne restarte produksjonen av Twin Ottere. Det som mangler er en del FoU-sponsing fra det Kanadiske forskningsrådet. Så langt har man 27 ordre på DHC6-400.

flightglobal.com/articles/viking-restarts-twin-otter-production.html

Re: Twin Otter-produksjon er i ferd med å starte opp igjen

Som nevnt i en annen sak her, om nye fly for WF, så skrev jeg der, og kan skrive her at jeg leste i et blad at greske AirSealines har bestillt 50 stk.....

skrekk og gru...

:question: Det er jo helt KONGE! Jeg må jo en tur nedover til Hellas etterhvert da for å prøve. Har jo vokst opp nesten inni disse, så det blir helt topp!

:clap

AirSealines sine 50stk er opsjoner foreløpig .

Back