TVNorge 10/2, Frontier Airlines

Inneholder innsjekk, ramp (load/toalettøm), flight attending ++. En av de bedre episodene i denne serien (selvfølgelig :P)

Thanx for the heads up, trodde det skulle bli lydverket på meg i kvell..
Men til en forandring blir det TVNorge.

Ahha, her er det bare å spørre så får man svar!

Viste ikke at Frontier hadde andre fly enn luftbusser, men Wikipedia kan informere om at det er mye luftbusser, endel embraer og noen slengere med bombardier.

TvNorge kliner til med et bra program!

Festlig program det der. Jeg likte at de dedikerte et fly til cleaning-damas avdøde sønn.

Synes jeg så et kort glimt av et fly som rygget ut fra gate for egen maskin? Eller spilte de filmen baklengs et øyeblikk?

Viste ikke at Frontier hadde andre fly enn luftbusser, men Wikipedia kan informere om at det er mye luftbusser, endel embraer og noen slengere med bombardier.

Frontier ble sammen med Midwest kjøpt av Republic Holding, og det har foregått litt flytting av fly internt i gruppen. Men Frontier er jo den mest kjente merkevaren ...

oday, Frontier Airlines is a wholly-owned subsidiary of Republic Airways Holdings Inc, an airline holding company that owns Chautauqua Airlines, Lynx Aviation, Midwest Airlines, Republic Airlines and Shuttle America.

http://www.frontierairlines.com/frontier/who-we-are/company-info/our-history.do

Ikke glem å sjekke ut 'Fun Stuff' ...

For sånne som meg som aldri følger helt med på TV-programmet, går det i reprise på lørdag kl. 16.30 (TVN).

For sånne som meg som aldri følger helt med på TV-programmet, går det i reprise på lørdag kl. 16.30 (TVN).

Takk for tipset. Visste ikke at det gikk i går så jeg skal se den i morgen. Har stilt inn på opptakeren for å ikke glemme det. :D

Back