• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TV2 kl 2100

Hurum

ScanFlyer Gold
Norsk TV2 reklamerer med at på Nyhetene kl 2100 ikveld vil dem intervjue og se nærmere på Kjos og hans suksess med Norwegian, og ikke minst hvor mye han selv har tjent på satsingen i norsk luftfart.

Så kan jo dem som synes han ikke var "helt med" på Skavlan en ny sjanse ;)

Replying to Topic 'TV2 kl 2100'

Er det så veldig stor sak å finne ut av hvor mye han selv har tjent på dette da?

Er det så veldig viktig å finne ut hva han selv har av penger da?

Blir spennende å se nå om TV2 har satt seg fore å begynne å gå han etter i sømmen nå / og / eller vinkle det på en slik måte at det gir negativ eller positiv omtale?

Følg med følg med

Originally posted by P.A. VIKING

Har ikke TV2 storkunde avtale med DY da ?

Det har sikkert VG også ;)

Nå gjelder det virkelig å lete med lys og lykt for å finne noe negativt....

Ikke så mye nytt for oss som følger med, men ifølge TV2 blir det sorte tall og selskapet første + i morgen!

Originally posted by Thomas

Det var da en heindundranes signatur da, Sten! :p

Hehe, ja tenkte jeg måtte prøve noe nytt. Har akkurat laget en liknende til min bedre halvdel som driver på noe hunde forum, Så jeg fikk en liten ide om å lage ett til meg selv også.

Håper det ikke blir for glorete :P

(det jeg laget til bedre halvdel under her)

Attachments

• Henrikbanner400.jpg
    Henrikbanner400.jpg
    26.1 KB · Views: 2

Synes Kjos var morsom og folkelig i intervjuet :up: Øyner han en framtidig pilotmangel siden han er så gavmild mot de?

Nei dette kalles kanskje: å skape og vedlikeholde relasjoner, gi de ansatte en følelse av det dem er med på er litt deres, god personalpolitikk, langsiktig tenking, teambuilding etc....

Originally posted by MountainDew

Synes Kjos var morsom og folkelig i intervjuet :up: Øyner han en framtidig pilotmangel siden han er så gavmild mot de?

Ryktene fra pprune sier at DY vil begynne å sponse rating for nye piloter, mot en reduksjon i begynnerlønnen. Tror nok det er rette veien å gå i stedet for at piloter må betale for rating up-front av egen lomme.

Back