• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TV-Alert farlige flyplasser (Tv2 Zebra, 6/8-2011)

myggen

Newcomer
Tv2 zebra sender i kveld 17.30 en dokumentar om verdens farligste flyplasser.Her er det vel mye rart vi får se med kryssende trafikk og mange andre utfordringer for piloter så benk dere foran tv´n

Re: TV-Alert

Jeg tror jeg så den her om dagen men del 2 ble aldri sent så jeg fikk aldri se de flyplassene som var ranket aller farligst i verden. Kanskje de viser det idag ;-)

Re: TV-Alert

Jeg skal benke meg foran tv om vi ikke skal på hytta. Da får jeg nokk ta det opp, må ikke gå glipp av noe så spennende :D

hehe, ingen bombe at Lukla var nr 1 i alle fall :p Bra program, selv om mange av de 10 på lista var forventet.

Ah jeg elsker sånne videoer! :D Youtube er greit å ha til sånt på kvelda ja!
Søren at jeg gikk glipp av dette TV-greiene, noen som veit om det kommer i reprise på kvelden en gang? Håpløst for meg som har unger hengende her hele dagene å tru jeg kan se noe på tv på dagen vøtt. :p

Jeg så dette programmet, når det gikk tidligere i sommer. Stilig, men irriterende med slik amerikanske søppeltv programmer som teller opp til 10, med unødvendig mye tellingsgrafikk og heller lite videomateriale.

Back