TV-Alert farlige flyplasser (Tv2 Zebra, 6/8-2011)

myggen

Newcomer
Tv2 zebra sender i kveld 17.30 en dokumentar om verdens farligste flyplasser.Her er det vel mye rart vi får se med kryssende trafikk og mange andre utfordringer for piloter så benk dere foran tv´n

Re: TV-Alert

Jeg tror jeg så den her om dagen men del 2 ble aldri sent så jeg fikk aldri se de flyplassene som var ranket aller farligst i verden. Kanskje de viser det idag ;-)

Re: TV-Alert

Jeg skal benke meg foran tv om vi ikke skal på hytta. Da får jeg nokk ta det opp, må ikke gå glipp av noe så spennende :D

hehe, ingen bombe at Lukla var nr 1 i alle fall :p Bra program, selv om mange av de 10 på lista var forventet.

Ah jeg elsker sånne videoer! :D Youtube er greit å ha til sånt på kvelda ja!
Søren at jeg gikk glipp av dette TV-greiene, noen som veit om det kommer i reprise på kvelden en gang? Håpløst for meg som har unger hengende her hele dagene å tru jeg kan se noe på tv på dagen vøtt. :p

Jeg så dette programmet, når det gikk tidligere i sommer. Stilig, men irriterende med slik amerikanske søppeltv programmer som teller opp til 10, med unødvendig mye tellingsgrafikk og heller lite videomateriale.

Back