Turkish Airlines - Nei takk!!

Da er Turkish på banning lista inntil videre, ikke skal jeg til tyrkia heller med det første, så da blir vel ikke dette noe problem heller:)

U never walk alone....

Artig reklame selv om jeg ikke er interessert i foppall. Ser ikke helt sammenheng mellom denne og det at man ikke vil fly C på Turkish! Eller gikk jeg glipp av noe?
Ser gjerne for meg at de bruker en hest i neste reklame!
De kan for eksempel spille polo opp og ned i midtgangene!:D

Før i skryder som æsler af TK, så prøv dem....slet ikke så ringe som mange gerne vil gøre dem til.
og så er der lige den detalje at deres gennemsnits alder på flyflåden er 6 år...ikke mange selskaber som har det..
At de reklamerer for Man. UTD er vel OK...de har jo også FC Barcelona på listen...
og ja LFC er mit hold, men jeg flyver gerne med TK..
Den eneste dårligdom de slider med er , som jeg ser det...punktuality...den er ringe, men lev med det og prøv dem fra IST til f.ex BKK
Hilsen
Ole

Zzzzzzzzz. For en tåpelig diskusjon. Hvem bryr seg vel om hvilket fotballag et flyselskap sponser...?

Zzzzzzzzz. For en tåpelig diskusjon. Hvem bryr seg vel om hvilket fotballag et flyselskap sponser...?

Helt enig, og jeg har flydd TK, en god opplevelse jeg gjerne tar igjen. Ingen kassapparat der i gården, all inclusive:p også i Reidar klasse.

Back